שדרן הרדיו שי גולדשטיין שיתף השבוע בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו תקרית לא נעימה שקרתה לו על רקע הדעות הפוליטיות שלו, בהופעה של הזמר יהודה פוליקר. בזמן שחיפש את מקומות הישבה שלו, אחד המבלים אמר לו "תתרחק הכי רחוק שאפשר". הציוץ, בשל המקרה עצמו והמילים בהן גולדשטיין בחר להשתמש בהן לתיאורו, זכה למבול של תגובות והרבה בהן נכתבו לא ברוח הכי חיובית, בלשון המעטה.

ירי בנגמ"ש? אמיר איבגי יצא נגד נועם פתחי ושי גולדשטיין

השדרן בחר להתייחס לסערה סביב הציוץ, עם ציוץ נוסף וכך הוא כתב: "הם הנאורים... הם המתקדמים... הם מלח הארץ... ברגע אחד הם הופכים לבריונים עלובים. הם מטנפים על אנשים כמו דודי אמסלם שמדבר עם הידיים ועל סגנון הדיבור של מירי רגב. והמתנשאים האלו מתנהגים ומדברים יותר גרוע מכולם. תסתכלו לבד בתגובות לטוויט הזה ותראו אותם.. בריונים".

"לא הגבתי לו כי אני באתי להנות מיהודה פוליקר ולא רציתי את אנרגיית הרעל הזו שהוא ניסה לגרור אותי לתוכה. ככה מנצחים אותם. הוא אגב יצא עם אשתו באמצע ההופעה. גם להנות הם לא יכולים. כי הם מלאי מרמור ושנאה שלא נותר מקום לכלום. ליבי איתם", סיכם גולדשטיין.

גם הפעם הוא בחר לסיים את הציוץ עם התייחסות להופעה עצמה של יהודה פוליקר ופירגון מהלב: "וכל הכבוד ליהודה על המחווה המרגשת לכבוד החטופים. המילים 'ערב טוב ייאוש ולילה טוב תקווה' מעולם לא היו דוקרות יותר".