ביה"ס לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למנהל העניק לרודריגו גונזלס את פרס 'תקשוראשון' המוענק זו השנה העשירית לבוגר ביה"ס שהתבלט בהישגיו בענף התקשורת.

רודריגו גונזלס התבלט לאורך השנים בעולם התקשורת הישראלי. כמייסד ומנכ"ל VEO, הוא מוביל את תעשיית הוידאו לעסקים, תוך מתן פתרונות חדשניים וקריאטיביים לשורה של מותגים מובילים בתחומי המסחר וההייטק. בתחום הדוקומנטרי הוא חתום על "הקרב שלא נגמר", סרט תיעודי אישי בו נחשף כמתמודד עם פוסט-טראומה מתקופת שירותו הצבאי, וכך הוסיף עוד נדבך חשוב להתקבלותה בחברה הישראלית. מר גונזלס, יליד צ'ילה, התחיל את דרכו בתוכנית הטלוויזיה "קחי אותי שרון" (ערוץ 2), השתתף במספר סדרות טלוויזיה וסרטים ובעונה השלישית של תכנית הראליטי "רוקדים עם כוכבים" בה זכה במקום הראשון. כמו כן שימש כמנחה בערוץ הילדים.

בנימוקיהם כתבו השופטים כי מעבר לכך, מאז ה7/10 מתמסר רודריגו בעוצמה אדירה למאמץ ההסברה הישראלי. הוא עושה זאת בהתנדבות, תוך התמקדות בקהל היעד העצום של דוברי הספרדית בעולם. כאמור, זוהי השנה העשירית בה ניתן הפרס. בין הבוגרים זוכי פרס 'תקשוראשון' בשנים האחרונות נמנו הדוקומנטריסט והכתב שי גל (חדשות12, עובדה), טלי גורן (סמנכ"לית רגולציה, קשת), עמית משיח (מנכ"ל קבוצת מקאן), הכתב רז שכניק (ידיעות אחרונות), ואור-לי בר לב (עיתונאית עצמאית ואקטיביסטית).

פרופ׳ מנחם בלונדהיים, דיקן בית הספר לתקשורת: "אנחנו גאים בבוגרים שלנו, שמצליחים ליישם הלכה למעשה את שלמדו לאורך השנים במכללה. מר גונזלס תרם השנה רבות להסברה הישראלית ועשה זאת בצורה יצירתית, חדשנית ובמסירות עצומה ועל כן ניתן לו הפרס".