החטוף אלמוג מאיר ג'אן שב אתמול לביתו לאחר שחולץ ביחד עם נועה ארגמני, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו משבי חמאס ברצועת עזה. לאחר שנפגש עם בני משפחתו וחבריו ובצל הבשורה הקשה כי אביו נמצא ללא רוח חיים בדירתו בבוקר שבת מבלי שהספיק להתעדכן כי בנו חולץ מהרצועה, עלה ג'אן לשידור חי ב"כאן רשת ב'", אך זה נקטע במהירות בעקבות דרישתה של אימו.

יותר מאנטבה: "הדבר המורכב והמסוכן ביותר שישראל עשתה אי פעם"
אסטרטגיה מחפירה: נתניהו חגג הישג נקודתי והתעלם מהשאר | בן כספית

בקטע השמע שהגיע לידי "מעריב" נשמע ג'אן אומר "תודה על הכל", ואז מגיש התוכנית התחיל לשאול שאלה: "בשנייה הראשונה שאתה מבין שזה קורה, שהכוחות המיוחדים שלנו פורצים פנימה - תאר לי את השלב הזה, את מה שאתה יכול"...

בשלב זה אימו התערבה וביקשה לקטוע את השיחה: "סליחה, זה לא מתאים, אני ממש מצטערת. אלמוג לא יוכל לדבר".

"אני שואל על תחושות", אמר המגיש. 

"זה לא פשוט לו להתראיין, אני מבקשת. אמרת מה שאמרת, זה על הכיפאק, אבל לא יותר מזה. הוא לא מסוגל. יש עומס גדול רגשית".

"אני מקבל את זה לחלוטין", אמר המגיש בתגובה.

ארבעת החטופים נפגשים עם בני משפחותיהם (צילום :דובר צה"ל)
באור-יהודה חגגו אתמול מאות בריקודים, שירה, הנפת דגלי ישראל וחלוקת ממתקים ועוגות את חילוצו בשלום של ג'אן לאחר שמונה חודשים בשבי חמאס.
חזרת החטוף אלמוג מאיר ג'אן - חגיגות מחוץ לבית המשפחה (צילום :רשתות חברתיות)

"סוף סוף יש שמחה, אנחנו בעננים. יצאנו בספונטניות כדי לחגוג. חלמנו על הרגע הזה אבל אנחנו לא שוכחים שיש עוד הרבה עבודה להחזיר את כולם. בינתיים מגיע לנו לשמוח בשביל אלמוג והמשפחה שלו וכל החטופים ששוחררו והצבא שחילץ בגבורה", אמר אחד התושבים.

הסרטון השני בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]