הוט סינמה יוצאת עם סדרת הרצאות בחודשי הקיץ במתחמי הבידור השונים של הרשת. הרצאות אלו מוצעות לקהל הלקוחות כחלק מרוח התקופה שפוקדת אותנו. בין המרצים השונים: לינור אברג׳יל עם סיפור הגבורה האישי שלה בנושא כוח והעצמה נשית, עמרי אסנהיים עם סיפורי הגבורה של ה7 באוקטובר, הצלם זיו קורן על תיעוד בזמן מלחמה ועוד.

לדברי גיל סתיו, מנכ"ל הוט סינמה: "אין ספק שאנחנו נמצאים באחת התקופות המורכבות ביותר שידעה מדינת ישראל בכלל ובתחום הפנאי והבידור בפרט. בשל הריבית הגבוהה ועליית יוקר המחיה, ההכנסה הפנויה של מרבית משקי הבית הצטמצמה, פחות משפחות יטוסו לחופשה לחו"ל אם בשל היצע טיסות נמוך ומחירים גבוהים ואם בשל שירות מילואים של אחד מבני הזוג, לאור המצב בצפון היצע המקומות לחופשה בארץ הצטמצם, הילדים נמצאים בחופשה וגם הבוגרים שביננו מחפשים בילוי מבלי 'לקרוע את הכיס'".

"כרשת בעלת מספר המתחמים הרב בישראל, אנו מבינים שהצורך המרכזי של האורחים שלנו הוא לא רק הקולנוע אלא חווית בילוי וצורך להתאוורר במיוחד בתקופה זו.  לכן, אנו מרחיבים הקיץ את התכנים שלנו ומציעים בין היתר הרצאות, הצגות, מופעי סטנדאפ ואירועים עסקיים. אנו מאמינים שכל אלו יחד עם הסרטים החדשים שמגיעים הקיץ יובילו לביקושים גבוהים", הוסיף.