הזוגיות התקשורתית של מאיה בצלאל עסיס וקותי סבג כבר הפכה את השניים לכוכבים. בקיץ הזה, מגיעים השניים אל כאן גימל, הבית של המוזיקה הישראלית, להגיש תוכנית בוקר חדשה – "מאיה וקותי #התחלנו". החל מ- 7:00 בבוקר, בדרך לעבודה ולפיזור הילדים במסגרות, מאיה וקותי מצטרפים אליכם לנסיעה. בכל תוכנית ישוחחו מאיה וקותי עם האנשים הכי מסקרנים ומפתיעים שעל סדר היום, יקשיבו לסיפורים של המאזינים, יתנו הצצה לחייהם האישיים ויכנסו לנבכי ארכיון תאגיד השידור בפינת הנוסטלגיה, וישמיעו הרבה מוזיקה ישראלית טובה ומשמחת.

מאיה וקותי כבר הוכיחו את הכימיה הטובה בניהם, כשהשתתפו בתוכנית "מה שתגידו" של כאן 11 ובתוכנית משותפת ברדיו האזורי, בה שידרו ביחד מספר שנים. התוכנית, שתעלה בקיץ, תהיה, למעשה, הפעם הראשונה מאז קום התאגיד שבה תחנת כאן גימל מעלה תוכנית בוקר, המשלבת שיחות, ריאיונות ופרסים, ובכך ממשיכה שרשרת ארוכה של תוכניות קיץ מיתולוגיות, שעלו ברשת גימל לאורך השנים.

על פי סקר ה-TGI האחרון, רשמה כאן גימל את שיא ההאזנה הגבוה מאז הקמת התאגיד, עם ממוצע שנתי של 753 אלף מאזינים, עם מאות אלפי מאזינים מדי בוקר ולאורך היום.  

מאיה וקותי: "אנחנו נרגשים מאוד להגיע לכאן גימל ולפתוח עם מאזיני התחנה את היום. הכל בזכותכם, המאזינים הנאמנים שלנו! כבוד גדול עבורנו לשדר בבית של המוזיקה הישראלית, ולהמשיך מסורת ארוכה של שדרנים אגדיים שיצאו מהתחנה, כמו שוש עטרי, מנחם פרי, דן כנר ורבים ואהובים. אנחנו מזמינים את כולם להאזין לנו בכל בוקר וליהנות משעתיים משותפות, בהן ננסה לעשות טוב על הלב. שימו 97.8 ברדיו שלכם ויאללה, התחלנו!".

סמנכ"ל הרדיו של כאן, לי-אור אברבך: "ברוכים הבאים לכאן גימל, מאיה וקותי היקרים. אני משוכנע שבימים כאלה, בהם אנחנו מחפשים עוד ועוד סיבות לחייך, אתם בדיוק מה שאנחנו זקוקים לו כדי להתחיל את היום בהרגשה טובה. בתקופה האחרונה, שבה אנחנו עובדים על התוכנית החדשה, אנחנו כבר מרגישים שאתם חלק מהמשפחה, ואני מאמין שבמהרה כך גם ירגיש הציבור הישראלי כולו. אני מזמין את כולם להצטרף ב-30.6 החל מ- 7:00 בבוקר