"כאן הסכתים" עולים עם עונה שלישית של ההסכת המצליח "מכורים", שבו מכורים-נקיים משוחחים עם מכורים-נקיים אחרים, באופן שמאפשר פתיחות וכנות שאינה קיימת בראיונות עיתונאיים אחרים. בעונה הקודמת התרחב ההסכת ואירח מכורים-נקיים מתחומים אחרים מסמים כגון הימורים, אכילה כפייתית, משחקי מחשב, סקס ואף אירח פסיכתרפיסט מכור-נקי שמטפל בנפגעי מסיבת נובה. 

כעת, על רקע עלייה חדה בשיעור המתמכרים מאז 7 באוקטובר, ההסכת ממשיך להרחיב את עיסוקו בפנים הרבות של ההתמכרות. העונה החדשה תכלול 13 פרקים ותיפתח בפרק שאלות-תשובות מיוחד בו יענו אילן ואורי על שאלות המאזינות והמאזינים. יתארחו בה מכורים ומכורות מרקעים שונים ומגוונים עם סיפורים יוצאי דופן, שחלקם אף יאתגרו את תפישת ההתמכרות וההחלמה של מגישי ההסכת.

אילן ואורי עוסקים בהתמכרות באופן מעמיק ורגיש, ללא ניסיון לחנך או לשפוט, תוך שהם מפרקים סטריאוטיפים ומציגים את האנשים שמאחורי הסטיגמות. למעשה "מכורים" אינו פודקאסט על סמים ואינו עוצר בהתמכרות, אלא הסכת העוסק בפגיעוּת אנושית. אינספור מאזינים פנו בעקבות האזנה ל"מכורים" וסיפרו שהם מבינים טוב יותר מה עובר על קרוביהם שמתמודדים עם התמכרות, ולא מעט מאזינים אף פנו בעצמם לקבל עזרה. ההסכת זכה לתגובות נלהבות בעונה הראשונה והשנייה ולמאות אלפי האזנות.

בין הפרקים הבולטים הצפויים העונה:

  • פרק שאלות/תשובות עם אורי ואילן על ההתמכרות וההחלמה שלהם ושאלות מפתיעות אחרות.
  • עורכת דין שהתמכרה למשככי כאבים במרשם, נאלצה להבין בכוחות עצמה שהיא לא רק קורבן.
  • מומחה נודע להתמכרויות שבעצמו מתמודד עם פנים מסוימים של תחום ההתמחות שלו.
  • סטודנט צעיר שהתמכר לריטלין וחווה פסיכוזות קשות בקיבוץ בעוטף עזה לפני ש"עלה על דרך".
  • עולה חדש שהפך לסוחר נשים ואחרי שנים של שימוש התנקה מסמים וניסה לכפר על מעשיו.