הרקדנית ושחקנית רננה רז עוררה סערה לאחר שטענה כי על רקע ההפגנות נגד הממשלה כי "אני חושבת שזה יסתיים רק באלימות. אני מצטערת שאני אומרת את זה, אבל אני מרגישה שהאנשים שנמצאים כרגע בשלטון והלחימו את עצמם לכיסא, הם אנשים מאוד מאוד אלימים והם לא פשוט יתעוררו מחר בבוקר ויגידו: 'טוב, הבנו שאתם לא רוצים שנהיה פה אז להתראות'. זה לא יקרה. לפרק את זה, יצטרכו לפרק את זה באלימות ואני אומרת את זה בצער".

"עוד לא הגענו לקצה, צריך להגיע לנקודת קצה. כל הפתרונות שניסו לחשוב - (הצעת) אי-אמון קונסטרוקטיבית, שיהיו כמה אמיצים, זה פשוט לא הולך לקרות. יצטרך לקרות משהו שהוא מאוד קיצוני". גם כשסתיו שפיר ניסתה לעמת אותה עם הטענה וציינה שמהלך אלים נוגד את האמונה הבסיסית של השמאל, השיבה רז: "אני לא מכירה שום מאבק שעמד מול כוחות פשיסטיים הצליח לשבור את המנגנון (באופן הזה). זה לא מתוך בחירה, פשוט לא תהיה ברירה. או שהדבר הזה יצבע וימלא את הכול או שאתה מתנגד לו. ובהתנגדות יש סוג של אלימות, אין מה לעשות".

כאמור, דבריה עוררו סערה. חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן כתבה: אני מניחה שלפי הלוגיקה המעוותת של רננה רז, מי שבחר בממשלת הפאשסיטים הוא הציבור הפאשיסטי, זה שטוב מספיק כדי להלחם בקרב אבל לא טוב מספיק בשביל הפתק בקלפי. הפתרון שלה: אלימות". 

 מנגד, אור הלר לא התרגש מדבריה ואמר ב-103FM: "היא אמנית, שחקנית, עדינת נפש, שלא מסוגלת לפגוע בזבוב. אל מול מחנה, שבצער רב, כשאתה מסתכל על ההיסטוריה של האלימות הפוליטית, המשוואה מאוד ברורה. לא נשכח ולא נסלח, ובכל זאת אני חושב שזו אמירה רעה מאוד, מוטב שתתקני, אין מקום לאלימות, לדיבורים אלימים".  

אראל סג"ל לעומת זאת התרעם נוכח דבריה: "אמירה פשיסטית, לא דמוקרטית. בערוצים מתייחסים לאיציק זרקא ורמי בן יהודה כהוגי דעות, הם לא אמנים מוכרים. רז מדברת, ומדברת בשקט: 'אמנם 64 מנדטים', 'אנחנו לא אוהבים אותם אז נעשה אלימות' - אתם לא רוצים שתהיה פה מלחמת אחים".