אתמול (שישי) פרסם השחקן והקומיקאי עידן אלתרמן פוסט ביקורתי ונוקב כלפי שותפו לשעבר, שי גולדשטיין, בו נטען שגולדשטיין "מפרסם רעל כדי להתפרנס". זאת ביחס להתייחסותו של גולדשטיין לטענותיה של הרקדנית והשחקנית רננה רז. גולדשטיין לא נשאר חייב והשיב היום לידיד העבר, אלתרמן, בציוץ שפרסם ברשת ה-X שלו.

 גולדשטיין כתב: "עידן אלתרמן היה ידידי. שיחקנו יחד בסדרת המערכונים 'לא לפני הילדים'. העברנו שעות וימי צילומים ארוכים ביחד. בשעות הריקות של ההפסקות בין צילומי מערכון אחד לשני יצאנו לפעמים להסתובב יחד בתל אביב. הלכנו לשמוע מוסיקה יחד באוזן השלישית. דיברנו המון על מוסיקה ששנינו אוהבים ופעם הוא הביא לי במחווה מרגשת במתנה כמה דיסקים מעולים מהאוסף הפרטי שלו. לאורך השנים היינו בקשר מדי פעם. תמיד בחיבה והערכה הדדית".

המחאה נגד המנכ"לית עולה שלב: הריאיון הנדיר של רביב דרוקר אצל המתחרים  
פרסום ראשון: חשד לשני מקרי מוות מקדחת הנילוס | כל הפרטים

שי גולדשטיין (צילום: גיא גלעד עבור 103fm)
שי גולדשטיין (צילום: גיא גלעד עבור 103fm)

"ואז אתמול פתאום הוא כתב עלי דברים נוראיים. על האופי המחורבן שלי כבר אז. הופתעתי. אם הוא דובר אמת ובאמת הייתי כל-כך נורא כמו שהוא כותב הרי שכל היחס הידידותי והאהוב שקיבלתי ממנו היה צביעות לשמה. ואני יודע שהוא לא צבוע. אבל פתאום הוא כל-כך מתעב אותי ומזלזל בי ומתאר אותי כמתנשא אגרסיבי חסר רגישות וחסד. והוא יודע שאני לא כזה הרי. הוא מכיר אותי. אז כתבתי לו ששנינו יודעים שהוא משקר. וזהו. בתגובה הוא מחק את מה שכתב", הוסיף.

גולדשטיין חתם בתקיפות: "אין צורך להמציא עלילות, ואין צורך לטנף עלי, כי זה בסדר להפסיק לחבב אותי בגלל שינוי דעותיי הפוליטיות, מיטב חברי נטשו אותי בשנה שעברה. זה כאב אבל זה היה מזכך. אבל אין צורך, עידן, לנסות ולהשחיר את שמי בשקרים ולעשות לי רצח אופי; זה כל-כך לא אתה שאני מופתע. אני מבין שלא סתם מחקת את מה שכתבת כי כנראה הבנת שיש במה שכתבת גם הוצאת דיבה, אבל אל דאגה. הכל טוב. את הדין על השקרים ולשון הרע אתה צריך לתת בפני המוסר שלך עצמך. מבחינתי, גם אם לא ביקשת, נסלח לך. שבוע טוב".

כזכור, גולדשטיין פרסם בשבוע שעבר קטע ששודר בתוכניתו בערוץ 14, ובו דיבוב מחדש של השחקנית רננה רז בקמפיין "ישראל מתייבשת". זאת בתגובה לטענתה לפיה: "פירוק הנמשלה יקרה באלימות".

אלתרמן, בתגובתו לגולדשטיין כתב לו: "כאחד שמכיר גם את רננה וגם אותך , מעולם לא היה לך גרם מהחסד והרגישות שיש לה. אצלך תמיד הייתה התנשאות אגרסיבית ואלו הדמויות שגילמת בתכנית המערכונים שלנו. בנוסף רננה פעילה בשלל התנדבויות , חלק למען בעלי חיים, הנושא היחיד היקר לליבך חוץ מלפזר רעל כדי להתפרנס מזה. איפה אתה ואיפה רננה".