לרגל 25 שנה למותו, תכנית "שבת עברית" ברשת 103FM פתחה במהדורה מיוחדת לזכרו של מאיר אריאל ז"ל עם מיטב שיריו בעריכתו של יואב חנני. אריאל, שכונה בפני רבים "הצנחן המזמר", החזיק בשירים, כמו: "ירושלים של ברזל", "טרמינל לומינלט", "זרעי קיץ", "לא יכול להוריד ממך את העיניים", שעדיין נשארו רלוונטים, נוגעים בלב ובנפש והשאירו את חותמם על רבים.

בין הרצף המוסיקלי של המהדורה נכללו שירים אלו ואחרים, כגון: "נשל הנחש", "שיר תת מודע זמני", "היכנסי כבר לאוטו", "לילה שקט עבר על כוחותינו בסואץ" ועוד. אריאל, שכונה לא פעם כמאסטר המילה הכתובה, אמר: "המחשבה צריכה מילים בשביל לצאת לעולם, למרות שהשפה והמילים נתפסות כאוויר לנשימה. כל המפעל העצום של האדם יוצא ממילים וחוזר למילים, הכל תלוי במי שעושה ואיזה שימוש במילים".

מלבד הרפרטואר העשיר של שיריו, כתב גם לאחרים. את "אגדת דשא" ו"סוף עונת התפוזים" כתב לשלום חנוך כשעבדו השניים במשותך, את "מכופף הבננות" לאריק איינשטיין, "לישון לישון" לאושיק לוי ו"שלל שרב" ו-"בשדה ירוק" לגידי גוב. את דרכו וחייו סיים בגיל 57 כשחלה במחלת קדחת הבהרות. הוא השאיר אחריו אישה, שלושה ילדים, חברים ועשרות שירים שממשיכים להתנגן בלבבות כולם עד עצם היום הזה.