שלטי פרסום של הזמרת נועה קירל הושחתו אמש (שני) בעיר טבריה. מדובר במודעות פרסום שנתלו ברחבי העיר לקראת הופעתה בפארק ברקו שבעיר ועליהן ריססו אלמונים צבע כהה על הבטן והחזה בתמונתה.

ברקע המהומות בבית ליד: ערוץ 14 מפתיע את המתחרות
טלי ברש גוטליב מונתה לתפקיד מנכ"לית האופרה הישראלית 

מעשים אלו מגיעים על רקע מתח שמעמיק בין התושבים החרדים והחילונים בעיר. בקבוצת הפייסבוק חדשות טבריה והסביבה נכתב: ״השחתת שלטי פרסום של נועה קירל ברחבי העיר טבריה. שלטי פרסום של קירל לקראת הופעת פתיחת הקיץ שאמורה להופיע ב-31 ביולי בפארק הירקון הושחתו במספר מקומות בעיר״.

בין התגובות הזועמות שנכתבו: ״ברוכים הבאים לבני ברק״, ״ממש עיר אבודה וזו רק ההתחלה. גם בגני הילדים שליד ארליך קורעים בכל פעם את הפרסום להצגות הילדים שתולים בכניסה לגנים החילוניים, את ארליך רוצים לתת לחרדים או יותר נכון כבר נתנו ועכשיו זה רק נחשף, כינר מוקפת הוסטלים. עד לאן? מה יהיה? רוב גני הילדים בעיר ללא מרחב מוגן ואף אחד גם לא עושה יותר מידי כדי לשנות זאת. עצוב, בקצב הזה מה שיקרה בקדנציה הזו יהפוך לבכייה לדורות״, ״טבריה נמכרה מזמן עצוב עצוב עצוב״, ״איראן זה כאן״.

״ההשתלטות של המגזר מתחילה לתת את אותותיה, כמו סרטן שמתפשט. בי"ס אליך וחלוקתו, רחוב טבור הארץ - זריקת ביצים על מכונית נוסעת, חשיפת גופה של נועה קירל שאינו כלל פרובוקטיבי מדאיג את המגזר, אבל עבורם זה שומו שמיים. לאט לאט טבריה תהפוך לא רק למאה שערים, אלא ליותר מזה".

חבר מועצת העיר טבריה, מעין סמון מסר בתגובה: "העיר טבריה היא מופת לחיים משותפים וקהילה מחוברת. להתמקד באירוע נקודתי וחריג ולהפוך אותו לחזות הכל בעיר היא לא רק חוצפה, אלא סכנה מוחשית על אופיה המיוחד של העיר שלי. טבריה, שכבר חודשים ארוכים מארחת אלפי מפונים באהבה ובחיבוק גדול, היא עיר של מסורת ושל כבוד הדדי בין כלל תושביה וכלל אורחיה. אני דוחה בשאת נפש כל ניסיון להשחיר את עירי על רקע מקרה חריג ונקודתי. ביקשתי מצוות העיריה לנקות את המפגע ואני מברך את הממונה על התרבות בעיר, רונית אביב על יוזמה של אירוח זמרת כמו נועה קירל בטבריה".