על רקע ההמתנה מורטת העצבים של הציבור הישראלי לתגובה האיראנית לחיסול איסמעיל הנייה בטהרן בשבוע שעבר, פורסם היום (רביעי) סרטון של הזמר עופר לוי בו הוא יוצא בפניה אישית לראש הממשלה בנימין נתניהו. בסרטון הרעיף לוי על ראש הממשלה מחמאות, תוך שהוא מבקש ממנו לפתוח במלחמת עולם שלישית באמצעות ירי פצצות אטום לעבר איראן, תימן וטורקיה ולקדם את ביאת המשיח. 

לוי אמר כך: "לראש הממשלה שלנו, האהוב והנכבד, אהוב על כולם, במיוחד עלי. המנהיג הכי טוב שהיה לנו. אתה האדם היחיד שראוי להיות ראש הממשלה שלנו. הייתי רוצה לבקש בקשה - אנחנו לא צריכים לחכות לשום אומה שתגיד לנו מה לעשות. כי לנו יש את מלך העולם. אתה מאמין בן מאמין, אנחנו מאמינים בני מאמינים. ואין לנו על מי להישען, רק על אבינו שבשמים". 

חזר למקומו: רביב דרוקר ושרון גל שידרו במקביל - זה המנצח הגדול  
למרות הטבות המיליונים שאושרו לערוץ 14, מגיש הערוץ טוען אחרת

עופר לוי פונה לבנימין נתניהו (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

כאן פנה לוי לטיעון: "אם הייתי יועץ שלך, אם יורשה לי, או רמטכ"ל לרגע, או חבר שלך לרגע - אני עופר לוי, אני אומר לך, יש לך אטום. תתחיל בתימן, באיראן, כל שונאי ישראל - טורקיה. תשמיד אותם. זו מצווה מהתורה. אל תפחד מכלום. אתה מצווה מהקדוש ברוך הוא, מהתורה, הקדושה 'מחה תמחה את זכר עמלק מתחת השמיים'. זו היא מצווה. הצבא הקדוש עושה עבודת קודש. לא לפחד מאף אחד, לא מערב רב, לא משונאי ישראל, לא ממי שמנסים להתנכל לנו". 

בסיום דבריו אמר לוי: "זו כיפה כי אני יהודי מאמין, זו הקסדה שלי. אוהב אותך, מעריך אותך - תפתח במלחמה, מלחמת העולם האחרונה. אנחנו לפני משיח, הגאולה בפתח. 'מחה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים' - אטום על כל שונאי ישראל. ואל תדאג לאטום - הוא לא יבוא עד אלינו. הוא ייחסם עם המלאכים. כי מלאכיו יצווה לך, ישמורך בכל דרכיך. ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם, ביבי היקר, ממני עופר לוי.