התוכנית "שש בבוקר" בהגשת דליק ווליניץ הוסרה מלוח השידורים של רדיו דרום בשבוע שעבר, לאחר ששודרה במקביל גם ברדיו תל אביב ורדיו חיפה, כך פרסם היום (ראשון) כתב "וואלה!" שגיא בן נון.

עיתונאי "הארץ" עידו דוד כהן דיווח כי לפי גורמים ברדיו תל אביב, הסיבה להורדת התוכנית היא שווליניץ הקריא בשידוריו כותרות מעיתון "הארץ", אותו סקר באופן קבוע. זאת, על רקע תחושת הקהל הדרומי כי "הארץ" מבקרת יתר על המידה את מדיניות המדינה והצבא.

פסטיבל ישראל ואירוע הספרות והמילה הכתובה: תרבות למען הרוח והנפש
נדם הקול הרדיופוני המוכר - גדעון הוד נפטר בגיל 90

תוכניתו של ווליניץ שודרה ללא הפסקה בתחנות רדיו תל אביב, חיפה ודרום במשך 11 שנים, ושבע שנים מתוכן גם ב"גלי ישראל". ההחלטה על הסרת התוכנית הושתה ביום שני האחרון ועד כה לא פורסמה באופן רשמי.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גורם ברדיו תל אביב, אשר שוחח עם וואלה תרבות, אישר את הפרטים שפורסמו ב"הארץ" והוסיף: "רדיו דרום הוא רדיו בעל אוריינטציה ימנית. חלק מהמנחים בו מגישים גם בערוץ 14. הם ראו את הדרך בה דליק פועל כלא תואמת את דרכם. דליק עצמו אינו מוטה, אך גם בשמאל היו מי שלא הסכימו עם דעתו. הבעלים של רדיו דרום הציג בפני דליק טענות לפיהן הוא מקריא כותרות מעיתון 'הארץ' שאינן תואמות את השקפותיו הימניות של הדרום ורדיו דרום".

דליק ווליניץ סירב להגיב על העניין. תגובת מנכ"לית רדיו דרום, לילך נגיד, עדיין לא התקבלה.