העיתונאי משה שלונסקי, מפקד גל"צ לשעבר, ביקר בחריפות את התקשורת. זאת, במהלך כנס ירושלים של העיתון בשבע וערוץ 7, שבו השתתף.  "בתקופת מלחמה, סדרי העדיפויות נראים אחרת", ציין.

עוד הוסיף: ""הכתבים הצבאיים והמדיניים פספסו בגדול, אבל ביושר. יחד עם זאת, החמיא לתפקוד התקשורת במהלך תקופת המלחמה: "התפקוד של התקשורת בזמן הזה היה נכון". כמו כן, טען: "אני לא מכיר אובייקטיביות, אני מכיר מקצועיות".  

בלבנון טוענים: 19 הרוגים מאז הבוקר; פגיעה ישירה בסער - שני פצועים במקום
משפחות התצפיתניות בעדות מצמררת: "לוחמים ברחו מהחלון והשאירו את הבנות מאחור"

הבוקר נפתח באזעקות בגוש דן ובשרון. לאורך היום הרחיב חיזבאללה את טווח הירי שלו. אזעקות רבות נשמעו באזור עמק יזרעאל. לראשונה מתחילת המלחמה - אזעקות נשמעו בנתניה ובזכרון יעקב. המטחים לעבר הצפון לא פוסקים. אזעקות נשמעו לאורך כל היום בקו העימות, בגולן ובכל חלקי הגליל. פגיעות ישירות בבתים בצפת ובקיבוץ סער. 

משה שלונסקי  (צילום: אודי פורטל)
משה שלונסקי (צילום: אודי פורטל)

בשעות הצהריים מטח כבד לעבד קו העימות, מרכז הגליל, העמקים והגליל העליון. אזעקות הופעלו בנהריה, שלומי, שפרעם, יישובים במועצה אזורית משגב והאזור. פגיעה ישירה בשני מבנים בקיבוץ סער סמוך לנהריה. במקום שני פצועים שנפגעו מרסיסים: גבר כבן 35 במצב קשה, עם פצעי רסיסים בפלג גופו העליון וגבר בן 52 במצב בינוני, עם פצעי רסיסים בפלג גופו התחתון. הפצועים נפגעו מההדף ושברי הזכוכיות בעקבות הנפילה. בנוסף, צוותי מד"א מטפלים במספר נפגעי חרדה במקום.