משרד הפרסום ובית התוכן לצעירים Fresh הכריז על עונה נוספת ל"ויראליטי", ריאליטי הכישרונות מבוסס הרשתות החברתיות, אחרי הצלחת הפיילוט עם נתונים חסרי תקדים. עונת הפיילוט צברה כ-5.7 מיליון צפיות אורגניות, במהלכה השתתפו למעלה מ-10,000 צופים שביצעו את האתגרים השונים, ולקחו בה חלק 12 מנטורים מכוכבי הרשת הגדולים בישראל וביניהם אנג׳ל ברנס, להקת פורמולה, היוטיוברית שירה בר, כוכבות הטיקטוק נועה בוג, גל גהלי, קים בן שמעון ונוספים.
ויראליטי היא תחרות סובבת טיקטוק, ללא צורך במישור פיזי או צוותי הפקה עתירי תקציבים, 100% דיגיטלי. התחרות מתקיימת בשלט בשלט רחוק משלב הפקת התחרות, הגשת האודישנים, הליהוק, בחירת הקהל וייצוג הטאלנטים.
בכל שבוע עולים שלושה אתגרים לרשת, אותם הקהל מתבקש לבצע. לאחר מספר ימים נבחרים ארבעת הביצועים הטובים ביותר בכל אתגר מבין אלפי הנרשמים. בשלב זה מתבקש הקהל להצביע בתגובות ובעזרת פיתוח מיוחד משוקללות התוצאות. לאחר 48 שעות מוכרזים המנצחים בכל אתגר.
מעבר לתחרות עצמה, "ויראליטי" משמשת כחיבור עבור המפרסמים לאתגרי הטיקטוק שהם הדבר החם ביותר בעולם הפרסום 2020. בנוסף, "ויראליטי" מאפשרת גילוי כישרונות ואיתור של כוכבי הרשת הבאים. התחרות היא פלטפורמה חדשנית להחתמת טאלנטים על בסיס הכישרון אותו הם מציגים. עד כה לקחו חלק בפעילות הפלטפורמה אמריקן איגל, שסטוביץ', פרופ' רוני גמזו עם התאחדות המעסיקים והעסקים במסגרת קמפיין "#שמורעליי" ועוד.
דולב משה, מנכ"ל Fresh, בית תוכן לצעירים: "ויראליטי היא העתיד, הדרך של המפרסמים לגעת בצורה הכי מדויקת בקהל היעד שלהם דרך התוכן הכי רלוונטי של התקופה. אנחנו נמשיך לפתח ולחדש כדי לגעת בתחומים נוספים כמו שירה, משחק, כושר ואפילו בישול".