עלייה גדולה בחשיפה לעיתון מעריב בסוף השבוע ובימי חול. על פי נתוני סקר TGI שפורסם היום (חמישי) החשיפה למהדורת סוף השבוע של העיתון זינקה בחציון האחרון מ-4.3% ל-6%. בהשוואה שנתית, נרשמה עלייה מ-5% בשנה שבין יולי 2019 ליוני 2020 ל-5.2% בשנה האחרונה.
למעריב השבוע - המהדורה היומית של העיתון - נחשפו 3.3% לעומת 2.5% בחציון הקודם והיא רשמה תוך כדי כך גם עלייה שנתית מ-2.6% ל-2.9%. מעריב הבוקר רשם אף הוא עלייה - מ-2.6% ל-2.7%.
גם תחנות הרדיו של קבוצת הג'רוזלם פוסט, רשמו הצלחה בחצי השנה האחרונה. רדיו 103FM זינק מ-7.7% ל-9%, כשבמגמה שנתית נרשמה עלייה מ-8.2% ל-8.4%.
רדיו אקו 99FM ממשיך להיות התחנה האזורית המאוזנת ביותר בישראל, ובחצי השנה האחרונה רשם זינוק מ-8.1% בחודשים יולי-דצמבר 2020 ל-9.4% בחודשים ינואר-יוני 2021.