מיצב אותיות העיר האייקוני בנמל תל אביב נוהג להחליף תלבושות בהתאם לחגים ואירועים מרכזיים. לכבוד חודש הגאווה הכתיר עצמו ל״מלכ/ת הלבבות״ זה שמזוהה יותר מכל עם אירועי חודש הגאווה. המיצב, שבמרכזו הלב בדמות דראג, ספק מלך ספק מלכה, כבר מככב בחשבונות האינסטגרם של התיירים שהגיעו לישראל לכבוד מצעד הגאווה. החודש צפויים אירועים רבים ברחבי הארץ, בהמשך למצעד הגאווה שפתח ובגדול את אירועי הגאווה בישראל. הכנסו לעמוד האגודה למען הלהט"ב לפירוט אירוע הגאווה ברחבי הארץ במהלך חודש יוני.
גאים בטיימס סקוור
משרד התיירות יארח השבוע 50 מובילי דעה, משפיענים ובלוגרים להט"בים מרחבי העולם לביקור שהם לא ישכחו לעולם ולבטח ידווחו גם למיליוני העוקבים שלהם. בנוסף , לוגו דף הפייסבוק נצבע בצבעי הקהילה ומופץ בו סרטון שמזמין תיירים לאירועי הגאווה בתל אביב. גולת הכותרת היא קמפיין שלטי חוצות גאה שמתנוסס בטיימס סקוור, בלונדון ובאמסטרדם. אנחנו על המפה. לחצו על התמונה לצפייה בסרטון. צילום: לפ"ם
תערוכת אופנה חברתית
בין התאריכים 7-17.6.22 תערך בגלריה החברתית של דיזנגוף סנטר, קומה 1-, במעבר בין הבניינים, תערוכת צילומים ומכירה של חולצות שעוצבו במיוחד לאירוע. בתערוכה יוצגו 15 חולצות מרהיבות בעיצובם של מעצבי האופנה מהקהילה הגאה אסף פרן, חן בר כליפה, קיי לונג ויואב מאיר. בין המשתתפים המשפיענים שלקחו חלק בפרויקט הצילומים: רועי סנדלר, דניאל אריסון, פבלו רוזנברג, בר ברימר, תומר הכהן, סקאזי, קווין רובין, דוד דביר, תום חיימוב, השף רז רהב, ירמי קפלן, עתי שולברג, יהודה בוחבוט, גל זהבי ויהונתן בשן. התמונות צולמו על גג הדיזנגוף סנטר.
אוצרי התערוכה, יואב מאיר וגילי סיוון כהן: "בתערוכה זו בחרנו להוקיר 16 גברים משפיעים בישראל אשר תומכים בקהילה הגאה ומביעים את דעתם בתקשורת. התמיכה של גברים אלו מעודדת עוד ועוד אנשים, מחוץ לקהילה הגאה, לקחת חלק בשינוי המצב הקיים ותרומתם לקידום המרחב הבטוח והסובלנות היא אדירה ומעוררת השראה".
להיות גאים זה בטבע
חברת טבע חוגגת בגאווה עם עובדיה וקהילת הלהט"ב כולה ולקראת חודש הגאווה החליטה לפרוס לראשונה 2 דגלי ענק של צבעי הגאווה על גבי המרכז הלוגיסטי של החברה בשוהם הנישא לגובה של כ-42 מטרים (גובה של בניין בן 12 קומות) והנחשב למרלו"ג הגדול ביותר במזרח התיכון. כמו כן, לקראת חודש הגאווה הפיקה החברה עם עובדיה מהקהילה הגאה ובני משפחותיהם סרטון מרגש.
גאווה בכל מקום
צבעי דגל הגאווה יתנוססו במהלך החודש על מוצרים רבים שהושקו במיוחד. חברת אדידס השיקה את קולקציית הגאווה 2022 הצבעונית מתמיד הכוללת ביגוד ונעליים בהשראת עיצובי פופ ארט משנות ה-80. בנוסף החברה עלתה בשבוע האחרון בקמפיין למאבק בהומופוביה וטרנספוביה במגרשי הספורט בהובלת 4 ספורטאים גאים, ביניהם הג'ודוקה האולימפית רז הרשקו.
גם מותג שעוני האופנה סווטש ומותג הנעליים סקצ'רס עיצבו מהדורה מוגבלת יוניסקס ברוח הגאווה.
סודהסטרים השיקה מהדורה מיוחדת הכולל מכשיר TERRA ובקבוק מאויר שניתן לצביעה בהתאמה אישית.
מבשלת הקראפט הישראלית בירבזאר עיצבה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של HP דמויות צבעוניות שיתנוססו על תוויות בירת "קולדה" וימכרו עד גמר המלאי.
הגדילו לעשות חברות שגם תורמות מרווחי המכירות שלהן, כמו אוריין פז שיצרה את מארז My Curly Way, ש-20% מרווחיו יתרמו לעמותת גג הורוד למען צעירים וצעירות להט"בים, מותג התכשיטים DANON (דנון) שיתרום 10% מההכנסות, למען קידום הנוער הלהטבי ומותג טיפוח השיער קרסטס שחלק מהכנסותיו מהסדרה המוגבלת של שמן הטיפוח אליקסיר, יתרמו לארגון חוש"ן -ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל, ששם לעצמו למטרה לקדם סובלנות ולמגר את הלהט"בופוביה כלפי הקהילה.