Storycards, פלטפורמה ליצירת מוצרים דיגיטליים מעוררי מעורבות ללא שימוש בקוד, מכריזה על שיתופי פעולה גדולים ומשמעותיים עם מקאן תל אביב וישראל בידור, במטרה לשפר את חוויית המשתמש ולהגביר את מעורבות הגולשים.

במסגרת שיתוף הפעולה, מקאן תל אביב, קבוצת הפרסום המובילה בישראל, מצטרפת כ-Design Partner ותטמיע את כלי הבינה המלאכותית של סטוריקארדס במוצרי לקוחותיה. המהלך יאפשר למקאן לשלב את הטכנולוגיות החדשניות של Storycards בקמפיינים הפרסומיים שלה ולהציע ללקוחותיה פתרונות דיגיטליים מותאמים אישית בצורה חכמה ואוטומטית.

בנוסף, ישראל בידור, אחת הקבוצות המובילות בתחום התוכן בישראל, תשתף פעולה עם Storycards ותתחיל להשתמש ביכולות הטכנולוגיות של החברה. המהלך יאפשר לישראל בידור להרחיב את אפשרויות הפרסום ולחזק את הקשר עם הקהל שלה גם מחוץ לסושיאל, ובכך להגדיל את ההכנסות של קבוצת Z platform המחזיקה בערוצים רבים, ביניהם ישראל בידור, ישראל בישול, ערוץ החדשות PUSH, ישראל גיימינג ועוד. 

כלי בינה המלאכותית שהשיקה Storycards לאחרונה, מאפשר לאתרי התוכן ולגופי המדיה לבנות מוצרים כגון שאלונים או סקרים בצורה אוטומטית על ידי ניתוח התכנים בכתבות באתר. הכלי מנתח בזמן אמת את האינטראקציות וההתנהגות של המשתמשים במוצר ומבצע שינויים והתאמות ללא מגע אדם כדי לשפר את אחוזי ההשתתפות.

"אנחנו מתרגשים לצרף למסע שלנו את מקאן תל אביב, קבוצה הידועה בחדשנות ובהשפעה שלה בעולם הפרסום, ואת ישראל בידור, מן הקבוצות המשפיעות ביותר בעולם הבידור הישראלי, שמצטרפת לגופי התוכן הרבים שעובדים עם סטוריקארדס בשנה האחרונה," אומר גיל רבי, המייסד של Storycards. "הערך וההשפעה של כלי הבינה המלאכותית של סטוריקארדס יהפכו את צריכת התוכן באתרים להרבה יותר אקטיבית ודו כיווניות, דבר שיאפשר לגופי התוכן להגדיל את הדאטה, לחשוף מימדים חדשים של מעורבות ולייצר עולמות חדשים של תוכן".