בעקבות התיעוד של מנהיג החמאס, יחיא סינוואר, ברגעיו האחרונים, התעורר שיח חיובי בחשבונות ערבים ברשתות החברתיות על גבורתו לכאורה. הסופרת והפובליציסטית מגי אוצרי פרסמה היום (שני) ציוץ ברשת X (טוויטר לשעבר) בו היא יוצאת נגד אותם ציוצים בטענה כי הם פוגעים במשפחות החטופים והנרצחים.

צייצן פרסם צילום מסך מתוך כתבה המדווחת על כך שסינוואר קיבל הצעה לעזוב את הרצועה בתמורה לקידום המסע ומתן וסירב. לצד צילום המסך כתב: ״במצב הפוך אי אפשר היה לסיים לאיית ביבי והוא היה בורח לארצות הברית״. 

על כך הגיבה בחריפות אוצרי: ״‏לא כל כך מבינה מה הקטע בציוצים האלה. להאדיר את "גבורת" סינוואר לעומת ביבי? באמת צריך לפרגן לסינוואר כדי לרדת על ביבי? להרים לסינוואר, כי...למה בעצם?״. 

עוד הוסיפה: ״‏שווה את הפגיעה במשפחות החטופים והנרצחים ששומעות עכשיו שסינוואר הוא גב גבר עם ביצים? שהאדם שהורה לאנוס, לענות ולטבוח בהם הוא צ'ה (שאגב, גם היה פסיכופת פשוט התמזל מזלו להיות חתיך). די עם זה. זה שיא האטימות וזה נראה לא טוב. זה גורם לכם להיראות כמו גרופיז של טרוריסט״.

״‏הוא לא היה אמיץ או גיבור בשום שלב. הוא היה אפס שנדחק החוצה ממנהרה כי הבין שסוגרים עליו, רצח את החטופים שהיו המגן האנושי שלו כי הם היו מורעבים עד כדי חוסר יכולת ללכת ולהמשיך להיות המגן האנושי של הפחדן הזה  וזרק מקל. הו וואו. גם אני הייתי זורקת מקל על מי שבא לרצוח אותי. ‏אתם איבדתם את זה לגמרי. באמת״.