הסרט החדש של גיא עמיר וחנן סביון, "מזל חתולה", מכר 60,000 כרטיסים בארבעה ימים בלבד. אחרי שהפך לסרט הנצפה ביותר ביום הקולנוע הישראלי האחרון, עם 25,000 צופים ביום אחד, המשיך "מזל חתולה" בהצלחה הגדולה גם בסופ"ש הראשון ליציאתו, עם עוד 35,000 צופים.

ההצלחה בקופות לא זרה לצמד, שסרטם הראשון "מכתוב" הפך לאחד ממאה הסרטים הנצפים ביתור בתולדות הקולנוע הישראלי.  גם סרטם השני "מחילה" מכר מאות אלפי כרטיסים,  וכעת נראה שגם "מזל חתולה" צועד בכבוד בדרכם של קודמיו.

הסרט בכיכובם של גיא וחנן וגם רותם אבוהב, מלי לוי, ליאור אשכנזי, יוסי מרשק, צחי הלוי, אמירם טובים, לבנה פינקלשטיין ואלי חביב, מספר את סיפורם של בני וראובן, חברי ילדות, גיסים המתפרנסים יחד כצמד טכנאי טלוויזיה. מגיעים לתיקון פשוט בדירה שלהפתעתם דלתה פתוחה לרווחה. הם מגלים בדירה גופה, כשאין להם שום מושג שזירת הרצח שנקלעו אליה היא של עבריין ידוע. הם עושים את כל הטעויות האפשריות, שהופכות אותם לחשודים המרכזיים ברצח. מרגע זה ואילך הם מנסים לחמוק גם ממשפחת הפשע וגם מהמשטרה. 

רעיון הסרט הוא בהשראת סדרה קומית איטלקית של צמד יוצרים וכוכבים איטלקים מפורסמים, פיקארה ופיקונה. לשידוך הראשוני אחראי לא אחר מאשר סגן נשיא וראש תחום תוכן EMEA בנטפליקס לארי טאנז.