"אלמנה שחורה לשעבר שעובדת כיום עבור ממשלת ארצות הברית ונהנית מאמון הנשיא, וסוכנת אמריקנית בהווה", כך תוארה היום (שישי) השחקנית הישראלית שירה האס בתפקידה החדש בדמות הסופר-גיבורה וסוכנת המוסד הישראלית סברה, עם צאת הטריילר של הסרט "קפטן אמריקה: עולם חדש מופלא", בו היא מככבת.

הכוכבת ההוליוודית שלי דובל ("הניצוץ") הלכה לעולמה בגיל 75
על הבמה הגדולה: הצצה ראשונה לכוכב פאודה ב"גלדיאטור 2" | צפו

התרחיש המצופה היה שאור הזרקורים והמיקוד יופנה אל עבר הקפטן החדש שמגלם אנתוני מאקי, אך במקום זאת לב השיח כוון דווקא לדמות המשנה בסרט של מארוול, רות בן שרף, שמגלמת האס. תנועת החרם על ישראל, ה-BDS, ניסתה להפעיל לחצים וחרם מתמשך על מארוול לפטר את האס ולהוציא את דמותה מהסרט, אך כאמור הצעד היחיד שעשתה החברה היא לשנות את תיאור דמותה מגיבורת העל ל"אלמנה שחורה וסוכנת אמריקאית בהווה".

עם זאת, גולשים אנטי ישראליים המשיכו לפרסם פוסטים המגנים את משחקה והשתתפותה של האס בסרט המדובר ואיימו כי יגנו את הסרט בגללה. "זה ממש מבאס שהסרט הזה מסתבך בגלל ההיא שלא ננקוב בשמה. פשוט מבאס", הגיב גולש אחר. "כולנו מקווים שהסרט ייכשל מאחר שמככבת בו חיילת צבא הכיבוש של ישראל שירה האס, שהתגייסה אפילו שהיה לה פטור רפואי ועדיין מפיצה תעמולה בעד ישראל, כש'רות' שהיא בעצם הגיבורה הישראלית סברה היא ניסיון ליצור תעמולה פרו ישראלית", כתב גולש אחר.