השחקן הישראלי דני שטג לוהק לסדרת הדוקו-דרמה החדשה "הקדושים" (Martin Scorsese Presents: The Saints) של הבמאי זוכה האוסקר מרטין סקורסזה. צילומי הסדרה, שתעסוק בדמויות בולטות בעולם הנצרות, כמו ז'אן ד'ארק, פרנציסקוס מאסיזי, יוחנן המטביל, מרים המגדלית, החלו השבוע במרוקו.

"הקדושים" מיועדת לעלות ברשת FOX Nation האמריקנית. היא בנויה משמונה פרקים, כשכל פרק יתמקד בדמותו של קדוש אחר מעולם הנצרות ויורכב מראיונות עם מומחים ומשחזורים בהשתתפות שחקנים. סקורסזה אף צפוי לקריין את הסדרה.

דני שטג (צילום: יוסי צבקר)
דני שטג (צילום: יוסי צבקר)

בחודש אפריל האחרון דיווח אתר "וראייטי" כי הבמאי בן ה-81 עובד במקביל על סרט חדש שמתוכנן להצטלם באיטליה, מצרים וישראל. על פי הדיווח, הסרט יעסוק בישו ויתבסס על ספרו של הסופר היפני שוסאקו אנדו "חיי ישו", שיצא לאור בשנת 1973.

סקורסזה, אחד מהבמאים הבולטים והמשפיעים ביותר, חתום על שורה ארוכה של קלאסיקות קולנועיות, בהן "נהג מונית", "השור הזועם", "צבע הכסף", "החבר'ה הטובים", "קזינו", "הזאב מוול סטריט" ו"השתולים", עליו זכה בפרס האוסקר היחיד שלו לבמאי הטוב ביותר. סרטו האחרון, "רוצחי פרח הירח", היה מועמד בחודש מרץ השנה ל-10 פרסי אוסקר, בראשם לסרט הטוב ביותר, אך סיים את הטקס בידיים ריקות.