מנכ״לית אולפני ההנפשה של וולט דיסני, ג׳ניפר לי, חשפה הבוקר (ראשון) כי ״לשבור את הקרח 3״, או בשמו הנודע ״Frozen״, סרט ההמשך של סדרת הסרטים המצליחה, עתיד לצאת בשנת 2027.

הסרט הראשון עלה לאקרנים בבתי הקולנוע בשנת 2013 ולקח השראה מהאגדה הקלאסית של הסופר הדני הנס כריסטיאן אנדרסן - “מלכת השלג״ . הסרט זכה להצלחה מסחרית עצומה עם הכנסות של מעל 1.2 מיליארד דולר והוא דורג כסרט המרוויח ביותר באותה השנה. כעת, הסרט נמצא במקום ה-22 ברשימת הסרטים המכניסים ביותר בכל הזמנים. נוסף לאלה, ״לשבור את הקרח״ דורג במקום הראשון ברשימת סרטי האנימציה הרווחיים ביותר בכל הזמנים עד שהסרט "מלך האריות" תפס את מקומו בשנת 2019. כמו כן, הסרט היה מועמד ל-138 פרסים וזכה ב-54 מהם.

לי שכתב וביימה יחד עם כריס באק את סרט האנימציה, זכתה בין היתר בפרס  באפט"א לסרט האנימציה הטוב ביותר, פרס אוסקר לסרט המונפש הטוב ביותר ופרסי אנני לסרט הטוב ביותר ולבימוי הטוב ביותר. ב-2018, עם פיטוריו של המפיק ג'ון לאסיטר מחברת וולט דיסני בעקבות הטרדה מינית מצידו, היו"ר ומנכ"ל בוב אייגר הציע כמועמדים להחלפתו בתפקיד המנכ"ל של אולפני ההנפשה את לי וריץ' מור, כשבתפקיד זכתה בסופו של דבר לי.