סרטו החדש של שמי זרחין, בכיכובם של ששון גבאי ואסי לוי יוצג בפסטיבל טורונטו היוקרתי במסגרת ה-"Centerpiece" (לשעבר Contemporary World Cinema) שמוקדשת לסרטים בולטים והישגים קולנועיים מרחבי העולם. 

סרט המשך ל"גבעת חלפון" ללא הגששים; גברי בנאי: "שיעשו, למה לא?"
"תלמה" - למרות חולשותיו, הסרט הזה יעלה בכם חיוך

בשנה שעברה המסגרת כללה בין היתר את "ימים מושלמים", סרטו של הבמאי המוערך וים ונדרס, שהועמד לפרס האוסקר הבינלאומי הטוב ביותר, "עלים יבשים" של אקי קאוריסמקי, ו"חלומו של רובוט" של פבלו ברגר שהועמד לפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר.

שמי זרחין, במאי הסרט: "אני מתרגש מאוד להשתתף שוב בפסטיבל האדיר הזה עם 'חמדה', דווקא בתקופה הזו שבה פסטיבלי קולנוע מרכזיים וחשובים מפנים עורף לסרטים ישראלים. אני מקווה שהסרט ימיס את לבבות הקהל שם, כפי שכבר עשה למנהלי תוכנית הפסטיבל שהחליטו לקבלו. זו מחמאה גדולה ל'חמדה' ולכל השחקנים.ות והיוצרים.ות שעומדים מאחוריה".

18 שנה לאחר "אביבה אהובתי", חוזרים ששון גבאי ואסי לוי לעבודה משותפת עם זרחין על ״חמדה״. הסרט עוקב אחר סיפורם של שָשי (ששון גבאי) בן ה-73 ואֶפי (אסי לוי) בת ה-50.

השניים מתרוצצים מסביב לשעון בין מקומות עבודה שונים במרחבי הגליל העליון, נאבקים בחובות הגדולים שהותיר דרור, בנו של ששי, בטרם יצא לגלות כפויה בבריסל.

אין להם ילדים משותפים, אבל ביניהם אהבה גדולה והומור השומרים עליהם מפני העייפות והייאוש. עד שיום אחד נקלעים לחייהם שני צעירים – עומרי, נכדו ההורמונאלי וטוב הלב של ששי, ודויד, תלמיד של אפי מפעם. בבת אחת נשברת השגרה ואהבתם של בני הזוג עומדת במבחן, אולי הגדול והמשמעותי ביותר שידעו עד כה.