השחקן ההוליוודי ג'ארד לטו, שמוערך בשווי של עשרות מיליונים, חשף מוקדם יותר השבוע כי הוא וחברי להקת הרוק המצליחה Thirty Seconds to Mars מצאו עצמם בתחילת הקריירה המוזיקלית מוצפים בחובות של מיליוני דולרים.

לטו סיפר בתכנית האירוח האוסטרלית The Kyle and Jackie O Show על סכסוך עם חברת התקליטים בתחילת הדרך של הלהקה, שהותיר את חברי הלהקה בחובות עמוקים. זאת, בתקופה בה הלהקה זכתה להצלחה מרשימה עם אלבומה השני, A Beautiful Lie ולאחר שנמכרו 3 מיליון עותקים של האלבום.

"מכרנו מיליוני עותקים ואז גילינו שלא רק שלא ישלמו לנו אפילו סנט אחד, אנחנו בעצם בחובות של מיליוני דולרים. הם תבעו אותנו על 30 מיליון דולר על הפרת חוזה, ואז עשינו על זה סרט. זה היה חלק מטורף בחיים שלנו, וזה נחמד להיות בצד השני כרגע", סיפר לטו.

ג'ארד לטו (צילום: רויטרס)
ג'ארד לטו (צילום: רויטרס)

חברי הלהקה ניסו לעזוב את חברת התקליטים שלהם, EMI, והחברה בתגובה תבעה אותם על סכום של 30 מיליון דולר בטענה שהם מחויבים לספק להם אלבום נוסף לפי החוזה שנחתם ביניהם. הלהקה הצליחה להיחלץ מכך בזכות מקרה דומה של טענה להפרת חוזה יותר מ-60 שנים לפני כן, בין סטודיו הוליוודי לבין שחקנית קולנוע ב-1943.

בספטמבר 2023 הלהקה הוציאה את It's the End of the World but It's a Beautiful Day, אלבומה האחרון עד לעת זו. בימים אלה הלהקה מקדמת את האלבום בסיבוב הופעות עולמי שיסתיים ככל הנראה בחודש דצמבר הקרוב.