הבמאי המוערך פרנסיס פורד קופולה התייחס לראשונה לטענות שהוצבו כנגדו וחשף כי הוא אכן נישק ניצבות על סט הצילומים של סרטו המדובר האחרון ״מגלופוליס״, עליו עבד כ-40 שנה, וטען כי ”הן היו נשים צעירות שהכרתי". 

בראיון למגזין האמריקאי Rolling Stone, הגיב קופולה על התיעודים בהם נראה הבמאי מתהלך ברחבת ריקודים צפופה על סט הצילומים, מחבק ומנהל אינטראקציה עם נשים שונות. בין היתר, קופולה תועד מעניק נשיקה על הלחי ואוחז בזרועותיה של אחת מהן בחוזקה. עוד נודע כי הבמאי התהלך בין הניצבות, חלקן "ללא חלק עליון או לבושות באופן מינימלי", חיבק כמה מהן ונישק אחרות על הלחי. על פי מקורות, קופולה טען מצידו כי המטרה הייתה "להכניס אותן לאווירה". כך לפי תחקיר של The Guardian שחשף את התנהגותו הלא הולמת של קופולה.

הטרדה מינית? התיעוד המטריד של פרנסיס פורד קופולה

קופולה תיאר את הדיווח כ"שגוי לחלוטין״. לדבריו: "הצעירות שנישקתי על הלחי, היו נשים צעירות שהכרתי". כמו כן, נודע כי התקיימה תחלופה גבוהה של המון אנשי צוות במהלך צילומי הסרט. על אותו דיווח הגיב קופולה: ״האמת היא שהם חיפשו לכלוך".

כ-120 מיליון דולר השקיע קופולה ב״מגלופוליס״ מכיסו, שעבור גיוס התקציב אף מכר חלק מהיקב המצליח שלו. קופולה סיפר בשיחות מקדימות עם התקשורת כי הרעיון לסרטו צמח אי-שם בשנות ה-70 במהלך עבודתו על ״אפוקליפסה עכשיו״. ״מגלופוליס״ הוא סרט מדע בדיוני אפי שעוסק בהתדרדרותה של ארצות הברית העתידית, כמעצמה עולמית של דמוקרטיה שתהפוך לדיקטטורה. בין אנסמבל השחקנים: אדם דרייבר, פורסט ויטאקר, נטלי עמנואל, ג׳ון וויט, לורנס פישבורן, אוברי פלזה, שיה לה-באף ועוד.