מיכל ויץ מונתה לתפקיד המנהלת האמנותית של עמותת דוקאביב. ויץ תחליף את המנהלת האמנותית המכהנת, קרין ריבקינד סגל, שתסיים את תפקידה במהלך חודש אוקטובר הקרוב.

מיכל ויץ היא במאית ומפיקת קולנוע תיעודי, בוגרת בית הספר לקולנוע "סם שפיגל". במסגרת תפקידה האחרון ניהלה את המחלקה הדוקומנטרית בחברת ההפקה סלוצקי אפיקי תקשורת. וייץ בעלת ניסיון רב בתחום התוכן, בניהול וייזום הפקות של פרויקטים דוקומנטריים ישראליים ובינלאומיים.

ויץ ביימה את "קופסה כחולה", הסרט זכה בפרס התחקיר בפסטיבל דוקאביב, בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בוונקובר, ובפרסים נוספים.

בעבר שימשה וייץ כמפיקה ראשית בערוץ 8 של חברת HOT וכחברת הנהלת הפורום הדוקומנטארי בישראל. הסרטים שהפיקה עוסקים בדמותה של החברה הישראלית על גווניה השונים, והם כוללים בין היתר את הסרט "עוד נחזור לרקוד", הסרט "רוצה לב "והסרט "הקיר" שזכה כסרט הטוב ביותר בפסטיבל דוקאביב 2017.

ויץ תחליף את קרין ריבקינד סגל, שכיהנה בתפקיד בשמונה השנים האחרונות. במהלך שנות כהונתה ריבקינד סגל חיזקה את מעמדו הבינלאומי של פסטיבל דוקאביב כאחד המובילים בתחומו בעולם, ובאמתחתה יוזמות רבות שקידמה, בניהן תחרויות חדשות בפסטיבל, מעבדות ליוצרי דוקו, שיתופי פעולה עם גופי תרבות שונים ואת בחירת האקדמיה האמריקאית בדוקאביב כפסטיבל המאפשר לזוכים בו הגשת מועמדות ישירה לאוסקר.

לימור אהרונוביץ' מנכ"לית עמותת דוקאביב: "אני מברכת את מיכל ובטוחה שתביא ערך וצבע משלה ותוביל את צוות התוכן המעולה והיצירתי של דוקאביב להצלחות חדשות.  אני רוצה להודות לקרין ריבקינגד סגל,  המנהלת האומנותית הפורשת, שבמהלך שנות כהונתה תרמה להפיכת הפסטיבל לשם דבר בארץ ובעולם, וכאחד האירועים המשמעותיים עבור היוצרים הישראליים. אני מאחלת לה הצלחה רבה בדרכה החדשה".