סרט הדוקו החדש על ראש הממשלה בנימין נתניהו, ״תיקי ביבי״ (The Bibi Files), יוקרן הערב (שני) בפסטיבל טורונטו היוקרתי וגם ביום רביעי הקרוב. בשני תאריכי הקרנה אלה נמכרו כלל הכרטיסים. לאחר חודשים של עריכה, אפילו עד ימים לפני הפסטיבל, הסרט מובא לראשונה לפסטיבל כשהוא בגרסת עבודה ובחיפוש אחר הפצה. 

מוקדם יותר, השופטים בתיקי האלפים של נתניהו דחו את בקשתו להוציא צו מיידי שימנע את פרסום החומרים. קודם לכן, נתניהו ביקש מבית המשפט המחוזי בירושלים לאסור על פרסום תיעוד מחקירותיו. בבקשה דחופה שהגיש סנגורו של נתניהו עו"ד עמית חדד נטען כי אחד ממפיקי הסרט הוא העיתונאי רביב דרוקר, אשר לפי חדד: "הצהיר על עצמו ברבים כמתנגד פוליטי של ראש הממשלה".

כאוס בחזרה ללימודים: תלמידים ברחבי הארץ לא הגיעו לתיכונים וזו הסיבה
לאחר חשיפת מעריב: תושבי העוטף בפנייה זועמת לצה"ל על סיכום תחקירי ה-7 באוקטובר

נתניהו ביקש מבית המשפט לקבוע כי דרוקר יהיה מנוע מלפרסם תיעוד חזותי או קולי של חקירות ראש הממשלה וכן של חקירותיו של בנו ורעייתו הנוגעות לתיקים שבהם הוא מואשם.

״תיקי ביבי״ מבוסס על מאות שעות של הקלטות מאותן שנים, שהודלפו והגיעו לידיו של היוצר התיעודי זוכה האוסקר אלכס גיבני ("מונית לצד האפל") בשנה שעברה, שבין היתר, יכללו צילומי חקירה משטרתיים של נתניהו, שטרם נראו.

דרוקר חתום בין מספר מפיקים על סרט זה, וגם חברת ההפקות שלו ושל זוגתו ענת גורן, ״דרוקר-גורן תקשורת״. כמו כן, הצלם הישראלי אבנר שחף חתום בקטגוריית צלם הסרט, הבמאי והעורך הישראלי חליל אפרת נמנה עם עורכי הסרט וגם מקליט הסרט הוא תולי חן. צלם הסרט הישראלי כבר שיתף בעבר פעולה עם גיבני כשצילם בשנת 2016 את הסרט "Zero days" אותו ביים גיבני.