ענקית המדיה דיסני הודיעה על פיתוח סרט המשך לסרט המצליח והאייקוני משנת 2006 "השטן לובשת פראדה". באולפנים פנו אל התסריטאית אליין ברוש מק'קנה, שחתומה על הסרט המקורי מ-2006, כדי שתכתוב את התסריט לסרט ההמשך ובימים אלה מתנהל משא ומתן עמה. לא פורסם אם מריל סטריפ, אן האת'וויי ואמילי בלאנט, כוכבות הסרט המקורי, ישובו לתפקידיהן בסרט ההמשך.

הסרט מגולל את סיפורה האישי של לורן וויסברגר, סופרת אמריקאית ומחברת הספר עליו מבוסס הסרט המקורי, שנשכרה לעבוד כעוזרת האישית של העורכת הראשית של מגזין האופנה "ווג" אנה וינטור ומציג את החוויות המסויטות שלה בתפקיד זה.

על דמותה של אנה וינטור מבוססת דמותה של פריסטלי, עורכת נחשבת ומוערכת אך חדת לשון וחסרת סבלנות. הסרט זכה להצלחה קופתית גדולה וגרף הכנסות של מעל 326 מיליון דולרים ברחבי העולם.

לפי דיווחים בכלי תקשורת בארצות הברית, קו העלילה יתמקד בפריסטלי הנאלצת לנווט את הקריירה שלה על רקע שקיעת ענף המגזינים המסורתיים. עוד נודע כי היא תיאלץ להתמודד עם דמותה של אמילי בלאנט, שתגלם מנהלת בכירה בתאגיד יוקרה המחזיק בתקציבי פרסום שפריסטלי זקוקה להם נואשות.

באחרונה התראיינו בלאנט והאת'ווי למגזין "וראייטי" וחזרו לכמה מהרגעים הגדולים של הסרט. "זו הייתה פשוט תקופה מדהימה. אף אחת מאיתנו לא חשבה שהסרט הזה יהפוך לכזה להיט. כל הזמן מצטטים לי מתוכו, זה כנראה הסרט ששינה את חיי", אמרה בלאנט.

לפני מספר ימים החלו חזרות בווסט-אנד בלונדון לגרסת המחזמר של "השטן לובשת פראדה". את דמותה של פריסטלי בעיבוד הבימתי מגלמת ונסה ויליאמס ואת המוזיקה יצר אלטון ג'ון.