לאחר הקרנת הבכורה העולמית בפסטיבל טורונטו של הסרט ״תיקי ביבי״, הערב (רביעי) צפויה להתקיים הקרנה נוספת שבדומה להקרנה הבכורה, גם אליה נמכרו כל הכרטיסים. הקרנת הבכורה של הסרט גרפה ביקורות אוהדות מהעולם, שסימנו את הסרט בתור ״מלהיב וחובה לצפייה״.

נתניהו "לא זוכר", שרה זועמת ויאיר השווה את המשטרה לשטאזי | זה מה שהיה בסרט "תיקי ביבי"

״הסרט מרכיב באופן קפדני ומסעיר טיעון שאולי מקרובים כבר מכירים: נתניהו מאריך את המלחמה ההרסנית בעזה כדי למנוע את האפשרות שיכנס לכלא, נוכח האישומים נגדו. המשבר ההומניטרי שמפר את החוק הבינלאומי עוסק כולו בניסיון שלו לשמור על עצמו״, כך נכתב בעיתון הבריטי ״הגרדיאן״.

כמו כן, תוארה האווירה המתוחה שהייתה במהלך ההקרנה: ״האווירה בהקרנת הבכורה, שהוכרזה ימים ספורים לפני תחילת הפסטיבל, הייתה מתוחה מהרגיל. בקמום הייתה אבטחה מתוגברת, כולל יחידת כלבים משטרתית. בעוד ההקרנה עצמה התנהלה ללא תקלות, רבים מהקהל נראו נסערים במהלך השיחה שלאחר ההקרנה בין יוצרי הסרט אלכסיס בלום וזוכה האוסקר אלכס גיבני לבין מנהל התוכנייה תום פאוורס. חלקם צעקו את דעתם במהלך השיח, מה שגרם לפאוורס לקרוא לסדר ולהימנע מהצהרות גלויות. אדם מהקהל אף קרא לעברם ׳אוסף של שקרים׳״. 

במגזין ״דד ליין״ נכתב: ״מדובר באחת מהקרנות הבכורה הדוקומנטריות הנפיצות ביותר בתולדות פסטיבל טורונטו״. בהמשך נכתב: ״בסוף הסרט, כשהקרדיטים הוצגו, חלק גדול מהקהל עמד, הריע ומחא מחיאות כפיים סוערות״. עוד תואר, כי עשרות אנשים נעמדו והחזיקו שלטים הקוראים להפסקת אש ועסקת חטופים. 

בעיתון ״הוליווד ריפורטר״ דווח כי צופה ישראלי פנה ליוצרים ואמר: ״אתם צריכים למצוא דרך לקחת את הסרט הזה ולהפיץ אותו בישראל". עוד נכתב: ״מדובר בדיוקן שלילי במיוחד של נתניהו״.

״תיקי ביבי״ מבוסס על מאות שעות של הקלטות מהשנים 2016-2018, שהודלפו והגיעו לידיו של היוצר התיעודי זוכה האוסקר אלכס גיבני ("מונית לצד האפל") בשנה שעברה, שבין היתר, יכללו צילומי חקירה משטרתיים של נתניהו, שטרם נראו.

דרוקר חתום בין מספר מפיקים על סרט זה, וגם חברת ההפקות שלו ושל זוגתו ענת גורן, ״דרוקר-גורן תקשורת״. כמו כן, הצלם הישראלי אבנר שחף חתום בקטגוריית צלם הסרט, הבמאי והעורך הישראלי חליל אפרת נמנה עם עורכי הסרט וגם מקליט הסרט הוא תולי חן. צלם הסרט הישראלי כבר שיתף בעבר פעולה עם גיבני כשצילם בשנת 2016 את הסרט "Zero days" אותו ביים גיבני.

כזכור, השופטים בתיקי האלפים של נתניהו דחו את בקשתו להוציא צו מיידי שימנע את פרסום החומרים. קודם לכן, נתניהו ביקש מבית המשפט המחוזי בירושלים לאסור על פרסום תיעוד מחקירותיו. בבקשה דחופה שהגיש סנגורו של נתניהו עו"ד עמית חדד נטען כי אחד ממפיקי הסרט הוא העיתונאי רביב דרוקר, אשר לפי חדד: "הצהיר על עצמו ברבים כמתנגד פוליטי של ראש הממשלה".