במהלך הקרנת הבכורה של הסרט הישראלי "חמדה" (שמי זרחין) בפסטיבל הסרטים היוקרתי בטורונטו, מפגינות פרו-פלסטיניות פרצו אמש (רביעי) לאולם, קראו קריאות נגד ישראל והניפו שלטים שעליהם נכתב בין השאר "יהודים אומרים 'לא' לרצח העם". 

המפגינות שעלו לבמה צעקו שישראל מבצעת רצח עם ברצועת עזה ונענו מהקהל בקריאות חזרה של "עם ישראל חי". בהמשך, המפגינות הורדו מהבמה - וההקרנה המשיכה כמתוכנן.

במקביל, הערב צפויה הקרנה נוספת של סרט הדוקו החדש על ראש הממשלה בנימין נתניהו, ״תיקי ביבי״ (The Bibi Files), בפסטיבל טורונטו. בדומה להקרנת הבכורה, גם כעת נמכרו כלל הכרטיסים להקרנה. לאחר חודשים של עריכה, אפילו עד ימים לפני הפסטיבל, הסרט מובא לראשונה לפסטיבל כשהוא בגרסת עבודה ובחיפוש אחר הפצה. 

״תיקי ביבי״ מבוסס על מאות שעות של הקלטות מאותן שנים, שהודלפו והגיעו לידיו של היוצר התיעודי זוכה האוסקר אלכס גיבני ("מונית לצד האפל") בשנה שעברה, שבין היתר, יכללו צילומי חקירה משטרתיים של נתניהו, שטרם נראו.

העיתונאי רביב דרוקר חתום בין מספר מפיקים על סרט זה, וגם חברת ההפקות שלו ושל זוגתו ענת גורן, ״דרוקר-גורן תקשורת״. כמו כן, הצלם הישראלי אבנר שחף חתום בקטגוריית צלם הסרט, הבמאי והעורך הישראלי חליל אפרת נמנה עם עורכי הסרט וגם מקליט הסרט הוא תולי חן. צלם הסרט הישראלי כבר שיתף בעבר פעולה עם גיבני כשצילם בשנת 2016 את הסרט "Zero days" אותו ביים גיבני.