המהדורה ה-19 של הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה תצא לדרך בין ה-31 באוקטובר ל-10 בנובמבר, ותכלול רטרוספקטיבה מקיפה לקולנוען עמוס גוטמן, הקרנות בכורה לסרטים חדשים, קלאסיקות ישראליות, 18 סרטי קולנוע ישראלים באורך מלא ו-60 סרטים קצרים ישראלים.

כמו כן, במסגרת אירועים לציון שנה לשבעה באוקטובר יוקרן הראשון באורך מלא של אדם קלדרון, יליד קיבוץ בארי, בשם "פרחים של מרציפן" (2014). עלילת הסרט קיבלה השראה מאירועים בחיי אימו, רותם ז"ל, שהייתה מעורבת בהפקתו ונרצחה בקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר. כל ההכנסות מההקרנה יתרמו לשיקום הקיבוץ.

מקבץ "סרט מלחמה" יכלול חמישה סרטים ישראלים קצרים חדשים שנוצרו בעקבות השבת השחורה ובהם: "עכשיו כבר לא כל כך אכפת לי", שביימה, כתבה ומככבת בו ג'וי ריגר, ומדבר על צעירה הנתקעת במכון הכושר עם האקסית ובן זוגה החדש בזמן אזעקה; "זכור שאתה חולם", על מפגש בין דוד ויהונתן שבו מתוארת חורשה לקרוזינג כשדה קרב; "נקודת אחיזה", שמדבר על כוריאוגרף המתגורר בספרד שנתקע בדרום הארץ בזמן מלחמה; "טרור פסיכולוגי" על העבר שמחכה בממ"ד ומזכיר נשכחות; וגם "החיים, המוות והלא כלום" על חייל בודד העורק מן המלחמה בשביל סטוץ.

בין היתר, תוצג מחווה למכללת ספיר שתכלול חמישה סרטים שנוצרו במסגרת לימודי קולנוע במכללת ספיר בשדרות שספגה אבדות כבדות בשבת השחורה.

בתוכנית הרטרוספקטיבה לסרטיו של עמוס גוטמן יוקרנו: "נגוע", "בר 51", "חימו מלך ירושלים", "חסד מופלא", "סיפורי בדים", "טאבו" של שאולי מלמד ו"גוטמן כפול 5" המציין עשור והופק על ידי פסטיבל הקולנוע הגאה. את הפסטיבל ינעל הסרט ״העקידה״ שיוקרן בבכורה עולמית שיצרו בני הזוג אייל קנטור ויואב קרן.