זה קורה: נועה קירל, נציגת ישראל לאירוויזיון, המריאה הבוקר (ראשון) בטיסת אל על לליברפול לקראת תחילת התחרות ב-8 במאי הקרוב. "לא חשבתי שאני אתרגש ככה", אמרה קירל רגע לפני העלייה למטוס. 

שיר על יהדות? נועה קירל חושפת את המשמעות הנסתרת ב"יוניקורן"
"אפשר לעשות איתך סלפי?": מה קרה כשנועה קירל פגשה את נשיא המדינה

"אין לכם מושג איזה כבוד עצום זה בשבילי, לייצג את המדינה שלנו! לייצג את העם שלנו! עם השיר שלי ולעמוד על בימת הארוויזיון מול כל העולם לדעת שכל העם איתי שתומכים בי, להרגיש את האהבה הגדולה שאני מקבלת זה לא מובן מאליו וזה כבוד גדול עבורי", ציינה בהתרגשות. 

ההפתעה של הטייס בטיסה לליברפול. באדיבות יח"צ

עוד סיפרה על תחושותיה לקראת האירוע הגדול: "זה כבוד גדול לקבל הזדמנות לחבר כל כך הרבה אנשים דרך המוזיקה שלי ממש חלום שמתגשם. ולכן, לפני הכל אני רוצה להגיד פשוט תודה! תודה לבורא עולם על הברכה הגדולה שקיבלתי תודה לכם, ותודה עליכם. תודה להורים היקרים שלי, לצוות המהמם שלי ולרוברט הסוכן שהאמין שאני יכולה לעשות את זה גם כשלי בעצמי היו ספקות. בחצי שנה האחרונה עבדתי קשה מאוד ועשיתי את זה באהבה גדולה בשביל המדינה האהובה שלי שאבתי כוחות בזכות האהבה והתמיכה המטורפת שקיבלתי מכולם! אז תודה רבה רבה רבה".

נועה קירל בעת העלייה למטוס לאירוויזיון בליברפול  (צילום: מורן ויזל)
נועה קירל בעת העלייה למטוס לאירוויזיון בליברפול (צילום: מורן ויזל)

"כולנו יודעים שלרשתות יש השפעה חזקה בארויזיון ואני מבקשת את עזרתכם בהפצת השיר, בשיתוף השיר בלבקש מחברים בחו"ל לשתף ולהצביע לנו, לישראל הכוח בידיים שלכם, שלנו ורק ביחד נוכל לנצח", ביקשה.