חוזרת למקורות: "מגדל המים" הוא שיר מאלבום חדש של "ג'יין בורדו" שעתיד לצאת בסוף השנה. השיר הזה היה אמור להשתחרר עם האלבום המלא אבל נוגן כבר תקופה בהופעות הלהקה, וכל פעם מחדש התקבלו פניות שאלות ובקשות מהקהל שנכח בהופעה להוציא את השיר באופן רשמי כדי שניתן יהיה להאזין לו. בסוף הקהל הכריע והלהקה החליטה להוציא את השיר הזה עוד טרם יציאת האלבום המלא. בשיחה עם מעיין אדם ב-103FM סיפרה הסולנית דורון טלמון על החיבור המיוחד שלה לסינגל.

"מגדל המים" הוא שיר שכתבה טלמון  על ימי נערותה ברמת הגולן, על הקושי בהסתגלות, על גילויים ראשונים ועל הנחמה שמצאה בשירים ובמוזיקה במקרה הזה דרך שתי נשים שהקשיבה להן רבות בתקופה ההיא – טרייסי צ'פמן וסוזן ווגה. השיר הזה יוצא אחרי "לא יוצאת למסיבות", הסנונית הראשונה מאלבומם הקרוב וסיבוב הופעות ארצי מצליח שכל פעם מגוון ומפתיע, עם קהל שמגיע אחריהם לכל מקום ולוקיישן פעם אחר פעם. את הקליפ צילם וערך בן פלחוב מתוך הופעה חיה בשוני ביולי האחרון. על אף שמדובר בריליס חדש החליטה הלהקה להנציח את דרך הגעתו לקהל גם בקליפ – וזה בהופעות עצמן.

אנשים בדרך כלל שונאים את הקול שלהם, אני לא יכולה לשמוע את עצמי באייטם ברדיו, איך את עם זה?
"התרגלתי לשמוע את עצמי".

אני מתה על הקול שלך, הוא כזה מיוחד. מה נשמע? ספרי לי על מגדל המים ששמענו. למה הוא נולד עכשיו? על איזה מיתר הוא פורט לך?
"השיר הוא חדש, אבל החלטנו להוסיף אותו להופעה, ותוך כדי הנגינה אתה קולט מה חסר בהפקה שלו ומה מרגישים איתו. הרגשנו שהקהל כל כך מתחבר אליו ושאנחנו מתרגשים, אין פעם שאני מנגנת את השיר בהופעה שאני לא רוצה לבכות בזמן השיר. זה נוגע בי במקום הכי עמוק של איפה שגדלתי, במושב רמות ברמת הגולן. היה נורא מרגש לקבל את כל התגובות על השיר הזה. אנחנו ממש עכשיו מסיימים את האלבום והוא ייצא לדעתי באוקטובר נובמבר".

את גם חווה חרדות קשות מאוד מול התופת שרואים בגנים?
"אני מאוד אוהבת את הגן שלנו, אבל זה מלחיץ כי כל מי שזה קרה לו לא דמיין. נראה שהיא אוהבת את הגן שלה ומחכה לחזור אליו".

מה נאחל? מה עוד חסר?
"שיישבר החום".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm