ישראל על מפת החלל: האמן הבינלאומי, מארק אליהו (1.8 מיליון מאזינים חודשיים בספוטיפיי!) נבחר לפתוח את כנס החלל הבינלאומי שהתקיים השנה בבאקו, בו נאם איל ההון ואיש העסקים אילון מאסק, עם השיר שלו ״Endless". 

"מעל למשהו שאני יכול לתפוס עם השכל": מארק אליהו על תפנית הגורל המפתיעה
 
ב-5.12 ישיק בהיכל התרבות בת״א את הפרויקט הסימפוני שלו.

בראיון לאיריס קול ב-103FM לפני כחודשיים סיפר אליהו על הדרך שהובילה אותו להשיג המרשים: "עזבתי את ביה"ס בכיתה י', הייתי בן 16, ונסעתי בעולם. עזבתי את הבית, את הארץ, את החברים והמשפחה, והתחנה הראשונה הייתה אתונה. הלכתי ללמוד מוזיקה יוונית וטורקית. זה היה מקום שהייתי מוצא בו את עצמי, את השלווה והמהות, בתור ילד, לא הייתי יושב במקום", הוסיף המוזיקאי.

 "כשהייתי במוזיקה, זה היה מרכז אותי עד היום, ההורים שלי זיהו את זה. אני מודה להורים ואודה להם לנצח שהם סמכו עליי, עשיתי שטויות בדרך ותמיד הם גם מימנו וגם תמכו בכל המסע הזה"."כששמעתי את הקמנצ'ה לראשונה, הרגשתי שזה הכלי שלי. אבא שלי סיפר לי משהו שלא ידעתי - שסבא רבא שלי היה נגן קמנצ'ה. זה היה משהו שהוא מעל הבנתי, מעל למשהו שאני יכול לתפוס עם השכל. מאתונה חזרתי לשבועיים התארגנות ונסעתי לבאקו כדי ללמוד את הנגינה למשך שנתיים. תמיד אנחנו ממשיכים להיות תלמידים וללמוד כל הזמן, זה כיף כל כך".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm