אחרי שאתמול ערכה נציגת ישראל לאירוויזיון 2024, עדן גולן, את החזרה הראשונה על הבמה הגדולה במאלמו, הבוקר (רביעי) התראיין ראש המשלחת הישראלית, יואב צפיר, ל"חדשות הבוקר" בקשת 12 וחשף פרטים חדשים.

"הייתה חזרה מעולה, המפיקים השוודים התרשמו מאוד מעדן ומהיכולות הווקאליות שלה. נחתנו בבוקר, עדן הייתה בלי שינה, ובכל זאת עשתה עבודה מדהימה והרשימה מאוד ווקאלית. זו מקצוענות שלא נראתה. הנאמבר מאוד ריגש. אחד המפיקים ניגש אליי ואמר לי: 'זה השיר שהכי נגע בי'. הוא לא ישראלי. זה היה מרגש לשמוע", סיפר צפיר.

"אני לא חושב שיש ישראלי שלא יצטמרר כשיראה מההתחלה ועד הסוף את השיר, את ההעמדה, הבגדים, מילות השיר, המוזיקה. זה עושה את העבודה. כמו כל יצירת אומנות, כל אחד יפרש את זה איך שהוא רוצה, למה התכוונו או לא התכוונו, מה זה כן מזכיר או לא מזכיר. עשינו את זה בצורה הכי נעימה ואינטליגנטית שאפשר. זה כן מאוד מאזכר את מה שכל ישראלי רוצה לזכור ולא לשכוח", הוסיף.

הייתי אתמול בחזרות, אנחנו השיר הכי טוב. אני מאמין בשיר ובעדן, מאמין שנגיע גבוה. לא יודע איך השופטים יישפטו, יכול להיות שהם אנטישמים, אין לי מושג, אבל אני יודע מה מגיע לנו - מגיע לנו מקום גבוה, אם לא מקום ראשון", סיים צפיר.