היוצר אדם התארח אתמול (שני) במסגרת המופע ״סיפור מוזיקלי״ של המוזיקאי יהונתן פרלמן בהיכל התרבות בתל אביב. המופע של פרלמן מוקדש ליוצרים הגדולים במוזיקה הישראלית בליווי תזמורת, זמרים ואורחים. הפעם, עלה להתארח בהופעה נדירה אדם, שמתמודד באומץ עם מחלת הסרטן.

לקראת סוף המופע, עלה אדם כשהוא לבוש בחולצה המזוהה עם המאבק להחזרת החטופים, וביצע את השיר ״אחרי שאמות״ שכתב יואב גינאי והלחין פרלמן. לאחר הביצוע, כשהקהל עמד על רגליו ומחא כפיים, אמר אדם במילים מרגשות: ״אני רוצה קודם להגיד תודה על זה שאני פה היום. תודה לאיש המהמם והמוכשר הזה (פרלמן) ועל השיר הזה שהוא כתב לי (׳אחרי שאמות׳), ועל ׳ללמוד שוב לעוף׳ שכתב לי ולאילנית, כשעוד יכולתי לשיר״. 

בשבוע שעבר, היוצר המוערך שיתף בגילוי לב על מצבו הרפואי המידרדר בשל מחלת הסרטן: "היי אהוביי, בשבוע הבא בעזרת השם אני מתכוון להתארח במופע של יהונתן פרלמן. המצב הבריאותי שלי לא טוב, אבל יש לי רצון לפגוש אהבה וקהל, לשמוע מוסיקה טובה, לפרגן לדור הצעיר ולהרגיש קצת חיים״.

צפו בתיעוד מתוך עמוד הפייסבוק של יובל אראל:

עוד הוסיף וסיפר באומץ: ״השנה האחרונה קשה עד בלתי אפשרית עבורי ולצערי זה לא הולך למקום טוב, אבל ממשיך לקוות ובינתיים עדיין מעדיף את העולם הזה על 'ורק האור דוהר מתגבר'. יש לי קושי בהליכה, קושי בנשימה, קושי בשמיעה, קושי להזיז את הצוואר והעורף וקושי להוציא קול ולדבר ובכל זאת, אני מאמין ברוח ומה שיהיה יהיה. אז אם תגיעו ב-27.5 להיכל התרבות צוקר ואם נשארו כרטיסים ואם אתם אוהבים מוסיקה ישראלית, טקסטים מרגשים ועיבודים גדולים, אז תקבלו לשני שירים גם קצת אותי, ניפגש".