לרגל ציון 50 שנים ליציאתו של סרט הקאלט המיתולוגי 'צ'רלי וחצי' מושקת בימים אלה גרסת כיסוי לשיר הנושא של הסרט בביצוע של שלומי שבת. בשיחה עם איריס קול ב-103fm סיפר על הקלטות השיר שהיה פסקול ילדותו, לצד רשימה ארוכה של סרטי בורקס בכיכובם של זאב רווח ויהודה בארקן ז"ל, וגם שיתף בתחושותיו על רקע המלחמה הקשה. 

"אני לא אופטימי לצערי, אני מת להיות אופטימי ואני לא", אמר לגבי המלחמה. "אני לא אופטימי לגבי העתיד שלנו, לגבי מה שעברנו ולגבי מה שנגלה לעינינו. אני מרגיש שהייתי גיבור פעם, שהייתה לי מדינה עם הצבא הכי חזק. בום פתאום הכול התפוצץ לי בפנים. לימדו אותי מגיל קטן שהמדינה שלנו מאוחדת, והצבא שלנו הוא הכי חזק בעולם. ככה גדלתי. אני רואה שזה לא ככה. זה מפחיד אותי, אני לא יודע".

עוד טען: "החלטתי להפסיק לשקר, המנהלים שלי אומרים 'אתה בן אדם מפורסם, תהיה אופטימי, תשדר רוגע'. אני אומר להם 'איך אני אשדר רוגע אם אני בוכה כל לילה, מתעורר בפחד בלילות. אני אבא, אני סבא לנכדים'. אני מבוהל, אני מיואש ואני עצוב. אני בוכה על החיילים שלנו, על החטופים שלנו, על המפונים שלנו. למה להגיד שיהיה טוב? כשיהיה טוב תראיינו אותי שוב". 

במהלך השיחה התייחס גם לשיר המיתולוגי שהוא מבצע: "בשבילי השיר הזה זה הסמל של הילדות, של ילדי התום. זה סרט שהיינו רואים אותו פעם בשבוע כל החבר'ה, זה מהתקופה שהיה טוב ולא ידענו, הנאיביות, הפרגון, הדלתות הפתוחות בבתים. כל הפתיחות הזו זה מה שחסר לנו היום. השפה של הסרט, התרבות. חיינו את כל הסדרה של הסרטים של יהודה בארקן וזאב רווח. גם 'חגיגה בסנוקר', אווירת סרטי הבורקס".

המשיך ואמר: "זה מאוד ריגש אותי כשפנו אליי לבצע את השיר - רועי, הבן של יהודה בארקן ז"ל. נעניתי לזה באהבה והתרגשתי לשיר את זה. אני שמח שאני חלק קטן מהדבר הזה שנקרא 'צ'רלי וחצי'".

לקראת סיום השיחה התייחס גם למצבו הבריאותי לאחר שאושפז בשבועות האחרונים. "גם אם הייתי בסדר, אז אני לא. המצב לא עוזר, העצב הזה הוא לא נגמר, הוא מוסיף לבעיות. אני בסדר, כל עוד אני מסוגל להופיע, זה לא מטריד אותי הבעיות הבריאותיות", סיפר. 

עריכה: רעות מתתיהו ארגון