יובל לנשמות הטהורות: במלאת 50 שנה לאלבום המופתי של שלישיית הנשמות הטהורות, חוזרים חברי השלישייה, נתן כהן, נאוה ברוכין ויורם ירוחמי יחד עם דודי פטימר אל הסיפורים מאחורי השירים והלהקה, שנחשבת לאחת האהובות בפסקול הישראלי. בלעדי לדיגיטל של 103fm

בפסקול הישראלי יש לשלישיית הנשמות הטהורות מקום של כבוד: 50 שנה אחרי שנוסדה, שיריה מוסיפים לככב בפלייליסטים ברדיו ובטלוויזיה. עם זאת, פספוס והחמצה מלווים את הלהקה, שב־73' זכתה בתואר “להקת השנה" ודווקא בשיאה התפרקה. למעט הקלטת שיר אחד, מאז פירוקה חברי הלהקה לא הופיעו יחד והיא לא התאחדה מעולם - מה שתרם להעצמת מעמדה, זאת לצד גרסאות הכיסוי הרבות והמוצלחות שנעשו לאורך השנים לשיריה על ידי מוזיקאים שונים, מעופר לוי ועד דפנה דקל.

הרכבה הראשון של השלישייה כלל את נתן כהן, נאוה ברוכין ויורם ירוחמי והוא התפרקה רגע לפני שיצא אלבום הבכורה המצליח והמופתי שלה – 'הנשמות הטהורות' , בשנת 1974. האלבום כלל נכסי צאן ברזל כמו 'קפה אצל ברטה', 'ברחוב הנשמות הטהורות', 'אחכה לך', 'שלא ייגמר לי הלילה', 'כוכב קטן' ו'נאום היונה' שעד היום מלווים נאמנות את הפסקול המקומי.

כשברוכין עזבה הצטרפה במקומה הזמרת עירית בולקא, עימה הקליטה הלהקה מספר שירים כמו 'שיר המסטול' (בחיק הטבע) ו'יש ללכת עם הזמן' וביוני 1975 הלהקה התפרקה.

במלאות 50 שנה לאלבומה היחיד של הלהקה, מעמודי התווך של הפסקול הישראלי, חזר חוקר המוזיקה דודי פטימר אל כל שירי האלבום והסיפורים מאחוריהם, ובעיקר בחר לתת לחברי השלישייה, נתן, נאוה ויורם - לספר בקולם שלהם את הסיפור מאחורי השירים, האלבום והשלישייה (בהתבסס על ראיונות שקיים עימם לפרויקט תיעוד הזמר העברי שלו "דודיפדיה").