הזמרת הבינלאומית אמה שפלן תופיע השבוע בהיכל התרבות תל אביב. המופע יתקיים ביום רביעי הקרוב, ה-5 ביוני בשעה 21:00. שפלן הייתה אמורה להופיע ב-14 באוקטובר, שבוע לאחר מתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס על ישראל, אך נדחה בעקבות זאת. שפלן החליטה שהיא נשארת נאמנה לקהל ולפיכך תופיע השבוע. 

מפיק המופע, אלון יוריק: ״מדהים לראות את החיבור של אמה לקהל הישראלי. אמה החליטה בצעד אמיץ לא לאכזב את הקהל שלה בישראל ולהגיע למרות המצב הבטחוני הרגיש״.

שפלן החלה את הקריירה המוזיקלית שלה כזמרת קלאסית ובמהלך השנים החלה ליצור סגנון מוזיקה משלה המשלב בין אופרה ארכאית, מוזיקת טראנס מוזיקה סקוטית מסורתית ופופ. פריצתה העולמית של שפלן הייתה בשנת 1997 עם האלבום "Carmine Meo", שמכר מעל לשני מיליון עותקים בעולם ובישראל מכר מעל 160 אלף עותקים, ונחשב לאלבום הבינלאומי הנמכר ביותר בישראל שאינו בשפה האנגלית. בשנת 2002 ביצעה את להיטה "Spente Le Stelle" שליווה את אירועי המונדיאל. שפלן הופיעה מספר פעמים בישראל, הפעמים האחרונות היו בחודש אפריל 2019 כשבמופע זה עידן רייכל התארח וביצע עמה כמה שירים, בדצמבר 2015 וכן בנובמבר 2009, כשבחרה בישראל לפתוח את מסע ההופעות שלה ״Macadam Flower Tour״.