בית אקשטיין מקבוצת דנאל קיים בסוף השבוע את "ערב הלהקות" במועדון הבארבי ביפו זו השנה התשיעית ברציפות, למרות המלחמה וברוח התקופה.

בערב השתתפו עשרות תלמידים מ־21 בתי הספר של בית אקשטיין - מפרדס חנה ועד אופקים – בהובלת דניאל עוזיה, מנהל בית הספר, אשר אמון על האירוע. 18 הרכבים ולהקות עלו על במת הבארבי וביצעו גרסאות כיסוי לשירים בעברית ובאנגלית, ואף שירים מקוריים שנכתבו על ידי חברי ההרכב, כאשר רבים מהם היו שירים ששיקפו את מצב המלחמה הקשה, בהם "לא תנצחו אותי", "עם ישראל חי" ועוד.

באירוע השתתפו עשרות מתלמידי הרשת, שנותנת מענה ללקויי למידה, תלמידים עם קשיים רגשיים, על הרצף האוטיסטי או עם מוגבלות שכלית התפתחותית.

"מוזיקה היא כלי טיפולי ומעצים, שבאמצעותו אפשר להתחבר ולחזק תחושת מסוגלות ועצמאות ובכך להוביל להצלחות", אומר מנכ"ל בית אקשטיין יגאל נחתומי. "ערב הלהקות הוא אירוע שיא זה עשור, והוא מרגש בעוצמתו בכל שנה ומזמן לתלמידינו חוויה בלתי נשכחת ומעצימה המלווה אותם לאורך שנים, מחזקת משמעותית את תחושת המסוגלות שלהם ותורמת רבות להתפתחות האישית שלהם.

"המופע הוא ביטוי לעשייה העשירה שמתקיימת בבתי הספר שלנו לאורך כל השנה. זאת הזדמנות מיוחדת גם למשפחות התלמידים ליהנות מהכישרון והיכולות של ילדיהן, לתלמידים לבטא את כישרונם ואהבתם למוזיקה, ולהראות, לבצע, לשיר, לנגן ולבטא את עצמם".