לאחר ציפייה ממושכת מצד הקהל, מרגי משחרר היום בהפתעה EP חדש בעברית שנקרא "מרגיש כמו אהבה", שהפיק לא אחר מאשר ג'ורדי ובו שיתופי פעולה מיוחדים עם סטטיק ואגם בוחבוט. האלבום בו 7 שירים נכתב בשיתוף פעולה עם מיטב הכותבים: אסף אמדורסקי, יסמין מועלם, יובל מעיין, רון ביטון ועוד.

המיני אלבום החדש מגיע רגע אחרי ששחרר את הEP הבינלאומי, Shadows Of Blue שזכה לסיקור נרחב בפלטפורמות המוערכות בעולם והגיע להישגים מדהימים, ביניהם אירוחים בתוכניות נחשבות כגון "The Kelly Clarkson Show" ו- "Today Show". 

שירי המיני-אלבום:

1."מרגיש כמו אהבה" – שיר הנושא של האלבום, נכתב והולחן על ידי מרגי, ג'ורדי, אסף אמדורסקי ורון ביטון.
2."נצלול" – נכתב והולחן ע"י מרגי, ג'ורדי, רון ביטון וצליל כליפי
3."מי ירפא"– מרגי מארח את אגם בוחבוט בשיר שנכתב על ידי מרגי, ג'ורדי, יסמין מועלם ויובל מעיין. מדובר בשיתוף פעולה ראשון של השניים. 
4."רעידת אדמה"- שכתבו והלחינו מרגי, ג'ורדי, יובל מעיין, ומאי ספדיה
5."פירוטכניקה" – מרגי מארח את סטטיק בשיר שנכתב והולחן ע"י מרגי, ג'ורדי וסטטיק. לאחר שכתבו יחד שירים רבים של מרגי כמו ״הזוג הזה״ ״אנג׳ל״ ו״אמבולנס״, נכנסו סוף סוף יצרו את השיר המשותף הראשון שלהם. 
6."עוף החול"– השיר נכתב והולחן ע"י מרגי, ג'ורדי, סטטיק ויובל מעיין.
7."הזוהר הצפוני" – השיר נכתב והולחן ע"י מרגי, ג'ורדי וסטטיק. מרגי משתף: ״השיר הזה קרוב לי ללב מאוד. התחלתי מערכת יחסים חדשה ומדהימה לאחרונה והשיר הזה נולד מתוכה. מאז כל פעם שאני או היא שומעים אותו זו התרגשות מיוחדת.. באיזה שהוא מקום זה שיר הוקרת תודה על האדם הזה שנכנס לי לחיים.. ועל כמה כשחיבור כזה זה מרגיש שהוא מקצר כל מרחק״.