המוזיקאית נגה ארז השתתפה היום (רביעי) באירוע המיוחד של yes, בו נחשף לראשונה הסרט התיעודי החדש על חייה - "NOGA"- סרט העוקב באופן בלעדי ואינטימי אחר המסע הדרמטי של סנסציית האינדי-פופ הישראלית. בראיון מיוחד למעריב ארז דיברה על הקריירה הבינלאומית בשלהי המלחמה והקושי ליצור בזמנים קשים אלה. 

״כמעט שלוש שנים מצטלם סרט דוקומנטרי עליי ועל הקריירה שלי. הוא מתקרב לשלבי סיום והיום נראה טריילר שלו - זה מאוד מרגש״, אמרה.

תקופת הצילום כנראה גם מקפלת בתוכה את ההתרחשויות כאן במדינה, איך את מרגישה בתוך זה?
״קודם כל, התחושות הן לא קשורות בכלל לקריירה שלי אלא בעיקר קשורות למה שקורה לנו במדינה וזה מאוד מעציב, מתסכל ומפחיד. התקווה והמשאלה שהחטופים יחזרו כבר, ושנשלם את מה שצריך לשלם כדי שהם יחזרו, נמצאת בבסיס. לאחר מכן, יש גם את הקריירה שלי שכמובן מושפעת מזה. יש אנשים שחשבו שזה מעניין להכניס את זה לסרט, וכן צילמנו ותיעדנו החל מהשבעה באוקטובר ואנחנו עוד ממשיכים״.

את מתחזקת גם קריירה בינלאומית, איך זה משפיע?
״אני מרגישה כל מני רגשות, אני מרגישה מבודדת ואני כועסת על הרבה מאוד אנשים, ועל איך שהדבר הזה נתפס בחוץ. עוד לא יצא לי לצאת לסיבוב הופעות מאז השבעה באוקטובר, ואנחנו עתידים לצאת לראשונה מאז פרוץ המלחמה בחודש הקרוב. אז נראה איך זה יהיה - כבר יצא לנו להתקל בכל מני סיטואציות לא נעימות עם מפגינים ו-BDS וכאלה״.

בן זוגך אורי רוסו, שהוא גם שותפך ליצירה, נמצא איתך צמוד בכל התהליך.
״אני ואורי צוות טוב - ואנחנו רגילים להיות ביחד הרבה מאוד שעות גם כי אנחנו יוצרים יחד. אז זה לא חדש לנו, והתקופה האחרונה לא שינתה את זה רק הידקה את הקשר בינינו וחיזקה. הוא הסלע האיתן שלי בתקופה הבאמת ממוטטת הזו״.

לצפייה בראיון המלא:

נגה ארז (צילום :דור סגל)