המוזיקאית שי המבר הוציאה הבוקר (שני) סינגל חדש בשם ״בגלמה וכינור״. מדובר בשיתוף הפעולה הראשון שלה יחד עם דודו טסה, שכתב יחד איתה את מילות השיר ואף אחראי ללחן ולהפקה המוזיקלית של השיר החדש.

שי המבר סיפרה: "זכות גדולה נפלה בחלקי, לחזור ולכתוב פעם נוספת עם דודו טסה, הפעם בשבילי . אני הייתי בתאילנד הרחוקה בהפוגה מהמלחמה ומחצי שנה של מילואים קרביים של אהובי (וקרביים רגשית שלי) וככה בעודי מתהפכת מהבטן לגב, ומתכננת לנוח מכאבי העברית, אני מקבלת פתאום הודעה מדודו עם הקלטה בקולו שהפנטה אותי  ״אבל מה יעזור לי עכשיו מה יעזור״. ידעתי שהחופשה שלי הולכת להיות צבועה בכתיבה של השיר הזה. המשכנו לחפש את המילים ביחד, כשאני עוד בתאילנד הרחוקה, שותה עוד שוט ועוד שוט של ג׳ין כדי לשכוח ולהשכיח ממני את טראומת המלחמה לקצת. לתוך יצירת השיר אני חיפשתי מילים גבוהות וגדולות, ודודו כל הזמן ביקש ממני לכתוב מהקרקע וכך נולד בגלמה וכינור. שעשה לי שיעור בקסמי הפשטות של הדברים.

"בהתחלה חיפשנו למי לתת את השיר אבל בפנים התחילה לבעבע בי קנאה אמיתית של זמרת אל שיר, של אחת שיודעת שהפעם זה אמור להיות השיר שלה. וככה זכיתי בו כשכבר חזרתי לארץ והגעתי לאולפן, והמילים התאימו את עצמן אלי מתוך השיטוט הקבוע שלי בין שוק הכרמל לים. אני מודה על הזכות המטורפת שיש לי לעבוד עם בכירי המוסיקאים בישראל, ולדודו טסה על ההזדמנות לכתוב איתו עוד ועוד , ולהצבע בזכותו, גם כזמרת, בצבעים חדשים שלא הכרתי על עצמי קודם".