המתמודד.ת האירי.ת באירוויזיון 2024, במבי ת׳אג, גינתה בסוף השבוע האחרון בחריפות שוב את ישראל במהלך הופעה שלו/ה באנגליה. לאחר ששר.ה את השיר  ׳Trash׳ (זבל) פנתה לקהל ואמר.ה: ״אתם יודעים מה עוד זבל? ממשלות שמאפשרות לרצח עם להתרחש. הקול שלנו חשוב עכשיו יותר מתמיד״. 

@nme After becoming one of the fan favourites at Eurovision earlier this year, here’s @Bambie Thug opening the Apex stage with a moving rendition of @The Cranberries’ ‘Zombie’. They dedicated the rendition to those in Palestine, Ukraine and more #BambieThug #DLXXI #downloadfest #thecranberries #zombie #musicfestival #music #festival #nme #foryou #fyp ♬ original sound - NME

בהמשך, הופיע.ה עם קאבר לשיר ׳Zombie׳ של ה״קרנבריז״, שעוסק במקור על קורבנות של המחתרת האירית, ובסוף הביצוע קרא.ה לשחרור פלסטין תוך כדי שהניפ.ה דגל להזדהות. כזכור, ת׳אג קרא.ה להדחת ישראל מתחרות האירוויזון ורגע לאחר הגמר, במהלכו נמו השוויצרי זכה עם The Code, הסבירה על הניצחון הגדול עבור מתמודדים א-בינאריים השנה: "אני כל כך גאה שאנחנו בטופ טן, זה היה כל כך קשה בשבילנו. אני רוצה להגיד: אנחנו זה האירוויזיון, איגוד השידור האירופי הוא לא האירוויזיון. ז** עליהם. מה שעושה את התחרות זה המתמודדים, הקהילה מאחוריהם, האהבה והכוח והתמיכה. העולם דיבר".

בנוסף לזה, ת'אג, אמר.ה בראיון לרשת "סקיי ניוז" כי בכת.ה כאשר הוכרז כי ישראל העפילה לגמר התחרות. עוד סיפר.ה כי נאלצ.ה להוריד כיתוב "שחררו את פלסטין" שהיה אמור להיות מוצג במהלך השיר, בעקבות דרישת איגוד השידור האירופי (EBU) להימנע ממסרים פוליטיים בתחרות. "ה-EBU צריך להתמקד בלקבל קצת לב וקצת מצפון וקצת אנושיות", אמר.ה ת'אג, והוסיפ.ה: "זו אווירה אינטנסיבית להפליא, אתה יודע... אני לא חושב.ת שזה מסתדר עם אף אחד מהמתמודדים, למען האמת".