אחרי שני מיני אלבומים באנגלית, הזמרת נטע ברזילי שחררה הבוקר (ראשון)  את אלבום הבכורה "הכל עליי" כשכל כולו בשפה העברית. באלבום, הכולל תשעה שירים, היא משתפת פעולה עם עברי לידר, כפיר צפריר ומוזיקאים נוספים. 

על האלבום סיפרה נטע כי "בתקופה האחרונה הרגשתי שאני צריכה לעבד ולטפל בטראומה הלאומית שעברנו באמצעות מוזיקה. הרגשתי שמה שאני ואנשים סביבי צריכים זה משהו נעים. מצאתי את עצמי מסתובבת במלונות עם משפחות מפונות וציפורניים ארוכות של ה6/10 והרגשתי את הפער בין מה שהיה ומה שלא יחזור יותר. בצורה טבעית ירדו ממני שכבות ומסכות והייתי פשוט נטע". 

נטע ברזילי  (צילום: ערן לוי)
נטע ברזילי (צילום: ערן לוי)

"מצאתי את עצמי מבטלת טור בארה״ב כי לא הייתה לי מסוגלת לצאת כשהבית עולה באש. פגשתי בדרך מוזיקאים מדהימים שהחזיקו לי את היד, עברי לידר,צוקוש, שרק, כפיר צפריר, מכלוף ובנו, שעזרו לי להוציא בזרם טבעי את מה שירפא את הנפש. האפרו ביט שגדלתי איתו בניגריה מצליח לערסל אותי בשילוב עם לחנים ישראלים של פעם", הוסיפה.

הקליפ לסינגל החדש צולם בשוק התקווה בתל אביב, והסיבה בגינה נעשה שימוש בעגבניות אדומות הוא משום שהן "משקפות את הרגעים המכריעים שבהם נפסלים יצירות גדולות או מתקבלות בהתלהבות, ומאפשרות לנטע להביע את האינטנסיביות של החיים כאמנית", כפי שהסבירו מטעמה.