הקומדיה הפרועה החדשה של חנן עמיר וגיא סביון 'מזל חתולה', שעלתה לאחרונה לאקרנים, עוסקת לא מעט בגופתו של איש בשם קובי אפללו, תוך כדי אזכור אובססבי שהנ"ל הוא לא קובי אפללו הזמר.

"לפני חצי שנה בערך אני עורך פגישה באחד בבתי הקפה בגבעתיים, ופתאום ואני מקבל שיחת טלפון מחנן וגיא כשברקע הם לא מפסיקים לצחוק", סיפר הזמר. "הם אומרים לי: אתה חייב לתת לנו אישור להשתמש בשם שלך. אנחנו בונים עליך דמות בסרט אבל הורגים אותך, אל תדאג, אנחנו מציינים בכל הזדמנות שמדובר בקובי אפללו לא הזמר".

עוד הוסיף אפללו כי "אתה שואל את עצמך מה קורה פה. יש טוויסטים, וזה מגיע למצב של הומור שצוחק על הומור, זה אסקפיזם מדהים לתקופה הזאת. שעה וחצי שאתה הולך למחזוות אחרים שהם לא החדשות הקשות שאנחנו חווים בתקופה הזאת". בהמשך שיתף מחוויותיו מצפייה בפרמיירה של הסרט: "אני קולט שאני מככב בסרט בלי להשתתף בו. יצאתי משם ואמרתי: 'וואו, זה מדהים"'.

ההופעה של קובי אפללו וליטל שוורץ היא תמונת הניצחון שלנו
קובי אפללו תוקף: "יש לך מעריצות בנות 6? את לא יכולה להתפשט"

אפללו מבצע את 'לפעמים', שיר הנושא של הסרט שכתב רונן סאבו: "זה שיר שמחזיר אותנו קצת לבורקס של פעם, לדיסקו הים תיכוני. זה גוון שנורא מתאים לסגנון. השיר בוולטאז' גבוה כל הזמן, אבל זה מה שהתבקש. ככה שרו אז, תמיד זה התחיל גבוה". 

עוד נזכר הזמר בתחילת דרכו: "בתחילת הדרך הגוון היה צלול. אני שר עשרים ושמונה שנים בצורה מקצועית, ואני אוהב את הגוון שיש לי עכשיו. יש בו הגשה אחרת. אני קורא לזה קול עם ג'ינס משופשף". 

לגבי המציאות המורכבת של ימינו, סיפר: "יש פה הלך רוח מאוד בסיסי שמחפש את המפלג ולא את המחבר. יש מטרה קדושה שהיא מעבר למה שאני יודע, והיא קיום הבית. אם תהיה יותר חכם מאשר יותר צודק, יהיה פה יותר טוב", הבטיח אפללו.