הזמר אדם הובא למנוחות בשעה זו בבית העלמין שדה יהושע בחיפה, אחרי שנודע היום (חמישי) כי הלך לעולמו בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

כמאות בני משפחה, חברים וקולגות - מלווים כעת את המוזיקאי בדרכו האחרונה. בהספדה, מירי פרלמן המנהלת של אדם וחברתו הקרובה, שיתפה כי אדם תרם את קרניות העיניים שלו, וביקש שכל ההכנסות מהמופע מחווה שיעשו עבורו - ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן ולמטה החטופים: ״אהוב כל כך, כמה קשה להאמין שלא נדבר יותר את השיחות הרגילות שלנו״, אמרה בכאב. ״כל הזמן נלחמת. אמרת ׳יש עוד קצת זמן. לא הרבה, אבל יש'. האמנתי לך, והיום ב-5 וחצי בבוקר, הרגשתי כאב חזק בנשימה שלי, עמדתי לידך והתחלנו לנשום ביחד - עוד נשימה ועוד, עד הנשימה האחרונה שלך. ליוויתי אותך החוצה מהעולם הזה, זכיתי להעביר אותך בעדינות אין קץ למסע הבא שלך".

חברו שלומי ברק ספד לו: ״כמעט 20 שנה שזכיתי לחגוג איתך ולהכיר את האישיות שלך. היית מלא בחוכמה רבה, רוחניות וטוב לב. כמה למדתי ממך, תמיד הרגשתי שאתה מסדר לי את המחשבות המקצועיות והאישיות. התייעצתי איתך בכל דבר, תמיד היית מסור עד עמקי נשמתך. איזה כוכב זוהר ונוצץ ענק אתה. היית אציל נפש. גם אם היו חילוקי דעות בינינו, ידעת לגשר, לשכוח ולהמשיך הלאה. היית מלאך בחייך. כמה ייסורי גוף ונפש עברת, ולמרות הכול הצלחת לחייך בהתמודדות ובאומץ רב - שאין דומה לו. מלאכי השמים יקבלו אותך בזרועות פתוחות, פרח נדיר היית. תודה לך, שזכיתי להיות במחיצתך כל השנים. אוהב אותך מעומק לבי ונשמתי״.

ראש עירית חיפה, יונה יהב: "בשמי ובשם תושבי חיפה אני מבקש להביע צער עמוק על מותו בטרם עת של הזמר האהוב, אדם שייקבר הערב בחיפה. אדם, שגדל והתחנך בחיפה, היה מהאומנים המוכשרים שידעה ישראל, וגם אדם נפלא וטוב לב. בכוונתי לקדם הצעה לכבד את זכרו של אדם ולקרוא רחוב על שמו בשכונת גבעת זמר".