המוזיקאי רוג'ר ווטרס שוב מעורר סערה עם התבטאויות מזעזעות נגד ישראל. ווטרס התראיין אמש (שלישי) לתוכניתו של העיתונאי הבריטי פירס מורגן והכחיש שחמאס אנס נשים ישראליות ורצח תינוקות.

" אין שום הוכחה לכך", אמר ווטרס לאחר שמורגן הטיח בו את העובדות. מורגן המשיך והתעקש שיש הוכחות לכך, אפילו בידי האו"ם, אך ווטרס הכחיש בתוקף והרגיע את עצמו כדי שלא יתחיל לצעוק ולהתרגז. גם כשמורגן דיבר איתו על ילדים וזקנים ישראלים שנחטפו, אמר ווטרס: "כן, אחד מהם שוחרר בעסקה שהייתה".

האנטישמיות ומחירה: מדינה נוספת לא מסכימה לארח את רוג'ר ווטרס

מורגן תהה: "אתה לא סקרן לקרוא על אותם חטופים ישראלים?", ווטרס השיב: "כן קראתי עליהם. אני יודע שהזקנים והילדים שוחררו מהשבי". מורגן הבהיר: "אותו תינוק  לא שוחרר". ווטרס ענה: "פירס, יכול להיות שאתה פשוט ממציא את זה".

ווטרס ידוע בדעותיו הפרו-פלסטיניות וסופג ביקורת גוברת על אנטישמיות מאז החלה המלחמה בעזה. הוא אמר שישראל הגזימה בתגובתה למתקפת חמאס ב-7 באוקטובר ו"המציאה סיפורים על עריפת תינוקות". ווטרס טען כי הוא מותקף על ידי הלובי הישראלי בגלל האמונה שלו בזכויות אדם ומאבקו למען הפלסטינים. 

 בסוף ינואר ביטלה חברת התקליטים BMG את החוזה עם ווטרס בעקבות התבטאויותיו האנטישמיות. על פי דיווח ב"וראייטי", החברה הגרמנית - הנחשבת לאחת הגדולות ביותר בעולם - תיפרד מווטרס, מייסד פינק פלויד, בשל התבטאויותיו השנויות במחלוקת כלפי ישראל, אוקראינה וארצות הברית.

לפני מספר חודשים תקף ווטרס את סולן להקת U2, בונו, בעקבות המחוה שלו לנרצחים בטבח  בפסטיבל נובה. "כל מי שמכיר את בונו צריך להרים אותו בקרסוליים ולנער. עד שהוא יפסיק להיות חרא עצום", אמר בריאיון לאל ג'זירה. "אנחנו חייבים להתחיל להגיד לאנשים האלה, הדעה שלך כל כך מגעילה וכל כך משפילה... לתקוע לישות הציונית. מה שהוא עשה ב'ספרה' בלאס וגאס, שר על מגני דוד, היה אחד הדברים המגעילים ביותר שראיתי בחיי".