חודשי הקיץ הקרובים מלאים בהופעות, ובחרנו להתמקד באלה שמתרחשות תחת כיפת השמיים. משהו באווירה הזאת, של מיליוני אנשים לבד, ואם כבר לבד אז שיהיה בתנועה, מתחת לשמיים, עושה לנו נעים. 

אם עוד לא יצא לכם לראות הופעה במתחם קו רקיע בפארק אריאל שרון התכוננו לחוויה מיוחדת באמת. מתחם ההופעות, שנפתח לראשונה ב-2021 בפארק אריאל שרון, צבר לו מאז קהל הדוק, ומסתמן כאחד הטובים. הבמה נמצאת בפסגת הר החיריה, עם תצפית מטורפת על גוש דן. מהר מאד שוכחים שמדובר בהר פסולת משוקם, ונהנים מהשקיעות המדהימות והאנרגיה שעוטפת את המקום. ויש גם חניה נורמלית לשם שינוי.

נורית גלרון מארחת את גידי גוב במתחם קו הרקיע (צילום: אריק סולטן,הדס פרוש פלאש 90)
נורית גלרון מארחת את גידי גוב במתחם קו הרקיע (צילום: אריק סולטן,הדס פרוש פלאש 90)

כיפה ושמיים. אביתר בנאי (צילום: אורית פניני)
כיפה ושמיים. אביתר בנאי (צילום: אורית פניני)

לכל אורך חודשי הקיץ, יוכלו ליהנות רוכשי הכרטיסים טרם הכניסה למופע ממטעמים קולינריים של גבינות מחלבת 'עברי' וממגוון של יינות משובחים מבית יקב תבור לצד תפריט הסטריט פוד של השף גיא גמזו שמציע המתחם. האמנים שיארח המתחם בחודש זה: אהוד בנאי (11.7.24), אביתר בנאי (18.7.24), קורין אלאל מארחת את נגה ארז (20.7.24), ג'יין בורדו (25.7.24), נורית גלרון מארחת את גידי גוב (27.7.24), מארינה מקסימיליאן בלומין (14.8.24), דיויד ברוזה במופע האישה שאיתי (17.8.24), מוש בן ארי מארח את בניה ברבי (18.8.24), אביב גדג' מארח את ברי סחרוף (21.8.24), בעז שרעבי מארח את עינת שרוף (22.8) ועוד. רשימה מלאה ומתעדכנת באתר קו רקיע.

היי קדימה. אביב גדג' מארח את ברי סחרוף (צילום:  ויקטור מופרפוטו)
היי קדימה. אביב גדג' מארח את ברי סחרוף (צילום: ויקטור מופרפוטו)

תתכוננו להתאהב: חודש אהבה בזאפה בפארק

במהלך חודש אוגוסט יתקיימו בזאפה בפארק גני יהושוע הופעות של אמנים מובילים כמו אסף אבידן (29.8.24) ושלום חנוך בקונצרט רוק (31.8.24) וכן הופעות מיוחדות במסגרת חודש האהבה. רשימה מלאה ומתעדכנת באתר זאפה בפארק.

בערב ט"ו באב (18.8.24) תופיע קרן פלס, היוצרת הנשית המושמעת ביותר בארץ, זוכת פרס אקו"ם למלחינת השנה, במופע שיכלול את שירים שכתבה לעצמה ולה לאחרים בשני עשורים של פעילות מוזיקלית סוחפת. בט"ו באב (19.8.24) יעלו על הבמה אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס עם המופע "שרים החלונות הגבוהים" ויבצעו את הקלאסיקות של שמולי קראוס, אריק איינשטיין וג׳וזי כץ מהאלבום המופתי שיצא בשנת 1967  ושינה את פני המוזיקה הישראלית לנצח. 

ערב ט''ו באב קרן פלס בזאפה פארק הירקון (צילום: ענת אלטמן)
ערב ט''ו באב קרן פלס בזאפה פארק הירקון (צילום: ענת אלטמן)

עוד הופעה שאסור לפספס היא של החברים של נטאשה (24.8.24) חוגגים 35 שנה. הפקה מקורית ומרהיבה עם כל הלהיטים שכבר מזמן הפכו לפס הקול של דור שלם: "עוד נגיעה", נאמר כבר הכל, מלנכולי", "פרדי על הבוקר", "שיר אחר", "על קו הזינוק", "אני לא רוקד כשעצוב", "מיליוני אנשים לבד" ועוד. מיכה שטרית וארקדי דוכין מסרו: "גם אחרי 30 שנות פעילות הפגישה עם הקהל יוצרת בנו תחושה שאי אפשר לתאר במילים. יותר מ-50,000 איש הגיעו להופעות שלנו בשנתיים האחרונות ובכל מופע הסתכלנו אחד על השני ולא האמנו שזה באמת קורה. עכשיו אנחנו חוזרים אל מה שבעצם אנחנו הכי אוהבים לעשות. אנחנו מזמינים את כל מי שהתגעגע".

החברים של נטאשה חוגגים 35 שנה. צילום ארכיון 2008 (צילום: יוסי אלוני)
החברים של נטאשה חוגגים 35 שנה. צילום ארכיון 2008 (צילום: יוסי אלוני)