אור כהן פרצה לחיינו בתוכנית 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2024', שם הגיעה לגמר הגדול וסומנה כאחת מההבטחות הגדולות במוזיקה הישראלית. לרגל הוצאת הסינגל השני שלה, 'לופ', היא משתפת בראיון מיוחד למעריב: ״אני מאוד מתרגשת מהשיר הזה, זה השיר הראשון שהשמיעו לי אחרי ׳הכוכב הבא׳. מורן דויד ניגנה אותו על הפסנתר בפעם הראשונה ופשוט התאהבתי בו״.

הסקסופוניסט והמוזיקאי מאיר שפייזר הלך לעולמו בגיל 76
מיזהר אשדות עד גלית גוטמן: המחווה המיוחדת לזכרו של אדם

את חווה נפילת מתח אחרי התוכנית?
״תראי, הכל קרה מאוד מהר אחרי שיצאתי מהתכנית. זה היה מאפס למאה, פתאום אנשים מזהים אותי ברחוב ובאמת עברתי חודש הזוי. עכשיו פתאום הכל נרגע, וברגעים האלה אני חווה את נפילת המתח ומנסה לעכל את מה שעברתי. אני משתדלת להיות כמה שיותר בעשייה. בשביל זה הלכתי לתוכנית הזו״. 

אור כהן (צילום: שי פרנקו)
אור כהן (צילום: שי פרנקו)

בהקשר הזה, את מרגישה את ׳שעון דקות התהילה׳ מתקתק? איך את חווה את הימים שפתאום אין כלום?
״זה קשוח. אני כל הזמן בלחץ וזה נכנס לי גם לחיים האישיים. החברים הקרובים אליי אומרים לי שאני לא באמת נוכחת. אני מעופפת וכל הזמן במחשבות. מהבחינה הזו זה באמת קשה. אבל אני צריכה כל הזמן למצוא מחדש את הסנטר שלי. יש יום אחד שאת בעלייה ובהצלחה מטורפת ואז את מתמודדת עם כמה ימים שאת מרגישה תקועה".

כהן הוסיפה, "בימים האלה אני מוצאת עצמי מוציאה את התחושות האלה על האנשים שסביבי ואני עובדת על זה. כרגע אני נמצאת קצת בבין לבין. סיימתי תוכנית, היה מדהים ועכשיו אני כמו מנסה להוכיח את מה שקרה סביבי במהלך התוכנית. וזה קשה אין מה לעשות אבל אני פשוט מסתכלת קדימה ואומרת לעצמי ׳עבודה קשה וזה יקרה. אני בטוחה בזה׳״. 

ראית את ההתמודדות של עדן גולן באירוויזיון, את תוהה איך היית מתמודדת עם זה במקומה?
״בכנות, אני לא יודעת איך הייתי מגיבה לכל מה שקורה. אני חושבת שאני בן אדם פחות מאופק ממנה. ואני מורידה בפניה את הכובע איך היא הסתדרה באופן מדהים עם הסיטואציה הלא פשוטה הזו. אבל בכל אופן, מבחינתי זה לא קרה וגם לא יקרה. זו הסיטואציה ואני משלימה איתה״.